Teleflora's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Teleflora

2.7
  • Business Services
  • Los Angeles, CA

About this business

Business Services

Location details

11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 5:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
2.72,303 reviews
Select a rating
Bruce S's profile image
Bruce S 
4 years ago

Teleflora is absolutely the worse online company I have ever delt with. **************** is totally non existent. I ordered flowers on April 3 for same day delivery and paid an additional $15 dollars for delivery by 1:00PM. It was for my 79 year old sister for her birthday. She was in rehab after just having been released from intensive care following surgery where she almost died. I called Teleflora at 1:00 pm and was told that the flowers had been delivered or were on route. I called back at 4:00 and was told that the orde... read more

Business response:

Hello Bruce, I have reviewed your order and a full refund of $91.55 has been applied back to your original form of payment as of 4/4/22. Please allow 2 - 10 business days for this to reflect on your billing statement or by 4/18/22. Again, we are sorry for the inconvenience. We appreciate your business, and we hope to continue to serve your floral needs in the future. Please do not hesitate to contact us for further assistance. Best regards, Skyler T. Teleflora 

Kori D's profile image
Kori D 
4 years ago

I ordered flowers on March 16th to be delivered the 18th for a friend's birthday. Needless to say they never got there. They just kept giving me all these excuses as to why they couldn't get delivered. Kept pushing it back and pushing it back. Finally I just canceled my order. Still haven't gotten a refund. I ordered some place else. So disappointed. 

Business response:

Hello Korissa, We apologize for the issues with your order. We issued a full refund on 3/20. Please allow 2-10 business days for this to post back to your credit card. You should see that refund by 04/01/2022. Kindest Regard, Marcie S Teleflora 

Stacy Y's profile image
Stacy Y 
4 years ago

This business is a total joke!! My boyfriend ordered me flowers for our anniversary and the took the liberty of just canceling the order and the reason being was "for my protection" which makes No sense!!!! HORRIBLE!! Will NEVER order from here ever!! RUN FAR AWAY from this company!!! 

Business response:

Hello Stacy, Please accept our most sincere apologies for the issues you have experienced with our services at Teleflora. Please have the sender contact us directly and we will do our best to find a resolution. We hope to hear back as soon as possible. Best regards, ********* Teleflora 

Jina M's profile image
Jina M 
4 years ago

Ordered flowers. Got a confirmation of delivery however they weren't delivered. Called and teleforal said they would have the florist send another bouquet the next morning. Nothing came! I called again and was told I needed to fe a complaint and they would see what happened. So I have no flowers for a once in a life time occasion and a company taking my money and telling me to try to get it back. Shoppers beware! 

Business response:

Hello Jina, We are very sorry that you were not ***** with our services. I have reviewed your floral order and the delivery was confirmed by the local florist on 3/17/22 at 9:51 am. It has been a pleasure to assist you. Please contact us for further assistance. Best regards, Skyler*** Teleflora 

Hope D's profile image
Hope D 
4 years ago

Worst experience ever flowers first off weren't delivered on delivery date requested but the following day. When the flowers arrived it was not what I had ordered and looked like they were already dying. I ordered the be ***** bouquet paid $72.51 for it and received 6 half dead roses and some babies breath. When I left them know about the order. They refunded me $14.50 for for it. Do NOT use this company it's a waste of time and you will be disappointed. 

Business response:

Hello Hope, we apologize for the issues with your recent order. I have refunded you in full for the order. Please allow 2-10 business days for this to post back to your credit card. Kindest regards Marcie S Teleflora 

Sheri S's profile image
Sheri S 
4 years ago

I ordered an arrangement for my in-laws 40th wedding anniversary. They received it today, and it looks nothing like what the picture was on the website when I ordered it. This isn't the first time I've ordered something from this company and been very disappointed with what arrived to the recepient. It's very sad to spend 80.00 on an arrangement and get something that looks like something a child put together. Teleflora needs to take some of these florists off their list and stop doing business with them if they can't do any... read more

Business response:

Hello Sheri, We are very sorry for the issues with your order. I have reviewed the notes on your order and a 50% refund has been applied back to your account for the inconvenience. You also received a 30% future discount code which will be sent to you by email. It has been a pleasure to assist you. Please do not hesitate to contact us for further assistance. Best regards, Skyler T. Teleflora 

Cheryl S's profile image
Cheryl S 
4 years ago

The order I made online with Teleflora in late Feb. 2022 came to $113, with taxes and delivery. The picture provided of a basket with four types of lovely flowering plants, along with other green plants, was actually delivered with only ONE, very sad looking flowering plant!! I could have put that together for $20 bucks!! I was so embarrassed and hurt to see it at the funeral. Shame on you Teleflora for your false advertising!!! You're the ones who should be extremely embarrassed!!!!!! 

Business response:

Hello Cheryl, please accept our sincere apologies for the issues you have experienced with Teleflora. After reviewing your order. You have been refunded 75% and a 50% future discount has been issued to you. We hope you will continue to let was help you with your future floral needs. If you have any concerns or questions, please do not hesitate to contact us. Best regards, Velvet A. Teleflora 

Takeya B's profile image
Takeya B 
4 years ago

I am a first time user of Teleflora. I was attempting to make a purchase over the phone with an employee. I discussed the issues I was having the day prior and that if he could not help me to send me to a supervisor. I was told that I was a racist because I wanted to speak to a supervisor to get the issue resolved. I told the supervisor what had been said and I also told her I wanted to make a complaint of which I am sure she did nothing about. This will be the 1st and last time using this company. I'm quite certain if nothi... read more

Business response:

Hello Takeya, Please accept our sincere apologies for the issues you experienced with your order through Teleflora. I have reviewed your order and issued you a full refund; please allow 2-10 business days or until March 11 for your financial institution to post this to your account. Again, we are so sorry for the way you were treated. That is not the Teleflora way. If you have any further questions or concerns, please contact us. Kind regards, Lauran L. Teleflora 

Tricia M's profile image
Tricia M 
4 years ago

Spent $69 for something that looked like a $5 bouquet from the grocery store. Worst arrangement I have ever received. That was the premium, I can't begin to imagine what the standard looked like, a dead stick I imagine. I will never purchase anything from here again. Total waste of money. 

Business response:

Hello Norman, Please accept our most sincere apologies for the issues you have experienced with our services at Teleflora. We have issued a full refund back to your original form of payment in the amount of $89.19 which will reflect on your billing statement within 2 -10 business days or by 3/11/22. Again, we apologize for the inconvenience, and we hope you will give us another chance to provide you with excellent service in the future. Please do not hesitate to contact us with any questions or concerns. Best regards, ... read more

Frequently asked questions about Teleflora

How is Teleflora rated?

Teleflora has a 2.7 star rating with 2,303 reviews. 

When is Teleflora open?

Teleflora is closed now. It will open at 9:00 a.m.