This profile has been claimed by the business owner or representative.
11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
I ordered "heart and soul" and what I received are random flowers in a vase that is no near what I paid for. Took photos and glad to share it. I want to return this item and get my money back. Again, THIS IS NOT WHAT I PAID FOR AND THIS IS NOT ACCEPTABLE. Come and pick this up and issue my refund.
Business response:
Hello ******, I am truly sorry your order delivered was not correct. I do see that a full refund was issued. If you need anything further please feel free to reach out at **************. Again, I do apologize. Best regards, ********** Teleflora
Ordered flowers on 10th for my wife for today - the Valentine’s Day, 14th. It’s 7:39pm and no flowers. Contacted earlier, the rep said delivery time is between 5 - 7 pm. Chatted w the rep again who confirmed no delivery today & will refund 30% the fee & expect delivery tomorrow. What the hell the service is that? Tried first & also my last with this shitt company
Business response:
Hello *******, I am genuinely sorry for the issues. I do see on the order that you were issued a full refund in the amount of $ ***** on 2/15/23 and you should see that refund by 03/01/23. Please call us at ************** if any other issues arise. Again, I do apologize. Best regards, ********** Teleflora
HORRIBLE UNACCEPTABLE SERVICE! DO NOT WASTE YOUR MONEY HERE. I ordered a bouquet to be delivered on *********** day for my mother. I ordered a PREMIUM Heart and Soul bouquet, which by the advertising, had about twelve roses to create a heart. The bouquet did not come until after 4pm on Feb 15 and the worst part was it was A COMPLETELY DIFFERENT BOUQUET. I never received notice substitutions would be made. I called and complained and was offered a CREDIT of $52. I ordered a very expensive $174.39 bouquet. 200 dollars! I waste... read more
Business response:
Hello ********, I am genuinely sorry your order was not acceptable. I have issued a full refund in the amount of $174.39 minus the previous refund of $52.32. Please allow 2 to 10 business or by 03/6/23 to see that refund. Again, we do apologize and if you need anything further please contact us at **************. Best regards, ********** Teleflora
I ordered my daughter a beautiful Hugs & Kisses arrangement for Valentines. The few flowers she rec’d looked nothing like what I ordered. I just wanted her to feel special! DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!
Business response:
Hello *****, I want to say we are genuinely sorry for the product delivered, not what you ordered. I have issued an additional refund in the amount of $12.73. You should see that refund in about 2 to 10 business days or by 3/6/23. Again, we do apologize. If you need anything further please call us at **************. Again, we do apologize. Best regards, ********** Teleflora
Cancelled my order twice with no explanation because it was questionable. What they dont like my choice of funeral flowers? The second time I even placed it by phone. It was cancelled again. Customer service agents barely speak English and have no idea what to do to help you. Never again.
Business response:
Hello ******, I do apologize for the issues you had with this order. I see that our system found something questionable and canceled it. This is truly unfortunate and again I am genuinely sorry for this happening. If you need anything further please give us a call at **************. Best regards, ********** Teleflora
Do not order from this company. They are the absolute worst! They cannot even send an order confirmation with correct information on it. How am I to expect the order will be correct when the confirmation is not? I cannot confirm the order on the website because the box to put the order number in does not function. I cannot look up the order. I can call the least competent people on Earth, in another country, who will assure of things that they cannot confirm in writing. The super unprofessional solution of the girl on the ph... read more
Business response:
Hello Dana, I apologize for the issues with your recent order. I show the order was delivered on 1/9 at 8:35am. We show that the recipients name was corrected. Please let me know if we could be of further assistance. Best Regards, M******* Teleflora
I ordered 3 arrangements on line from Teleflora The arrangements were being made by the same person going to the same place, The way that online ordering process was each order had to be done individually and generated a delivery charge for each item. Since this was done during the Christmas holiday I had no idea who the florist was going to be in my area delivering. When the local Florist delivered they agreed with me that I should have been charged only one delivery charge but said they were not able to do anything because... read more
Business response:
Hello *********, I apologize for the issues with placing you recent orders. I have issued a refund back to your card in the amount of $45.98. Please allow 2-10 business days for your bank or credit card company to process this refund. Please let us know if we can be of further assistance. Best regards ******** Teleflora
I was fraudulently charged by Teleflora. The total amount onscreen showed $64. When processed, the total amount was $70. This is an absolutely deplorable act by Teleflora. I never agreed to the amount charged. I am filing all kinds of complaints right now. This is illegal.
Business response:
Hello Emily, I apologize for the issues with your recent order. I show that after your discount was applied the final charge on your order is $65.21. Please let us know if we can be of further assistance. Best Regards ******** Teleflora
Ordered a large poinsettia for my sister (based on picture). The order was left at the door (no door bell was rung, people were home) in freezing weather and when it was found was DEAD plus it was not what I ordered. Instead of one large poinsettia it was two small ones in a basket. Called **************** and was told they would contact the florist and have another plant delivered the next day. THAT DELIVERY NEVER HAPPENED. Called **************** again and she offered no help to resolve the problem nor did she say anything... read more
Business response:
Hello Liz, I am truly sorry for the issues you had with your order. If you would like for us to send a complimentary plant/arrangement to your recipient please contact us at XXX XXX XXXX. Again, I do apologize. Best regards, Sue T. Teleflora
Teleflora has a 2.7 star rating with 2,303 reviews.
Teleflora is closed now. It will open at 9:00 a.m.