This profile has been claimed by the business owner or representative.
11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Very upset the flowers do not look anything like the ones that I had picked. I understand they have to make SOME substitutions but everything was and it looks like a completely different bouquet. These flowers were meant for someone who was grieving and what I had picked was their favorite flowers and color.
Business response:
Hello *********,I apologize that you were disappointed in the substitution, I understand why you are upset. Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a full refund issued back to your original form of payment within **** business days or by 6/5/2023. Again, please accept our most sincere apologies. If you have any further questions or concerns, please dont hesitate to contact **.Best Regards,****** Teleflora
I received e-mails with discount offers for Teleflora regularly. We had a tragic death in our church family and I placed an order on Thu May 18th a.m. to be delivered on Friday May 19th.Order History > Order Details ORDER DATE: May 18, 2023 at 09:36am. ORDER STATUS: CANCELLED I was going to visit the grieving family today, expecting to see the flowers and I read an e-mail this morning, Sat May 20th that the order was cancelled... I won't be placing an order again.*****************************
Incredibly disappointed in Teleflora. The first time I ordered from them, the order was cancelled midday after already being out for delivery and then had to be attempted again the next day. Tried one more time because of the incessant discount emails and ordered a bouquet of pink peonies. What was delivered was a yellow & red bouquet of mostly Peruvian lilies and daisies. I understand substitutions need to be made on occasion, but the bouquet delivered was in NO WAY comparable to the bouquet I ordered, nor did they even att... read more
was not delivered as asked, but was still charged the extra fee!!
Business response:
Hello ****,I am so sorry that your recipient did not receive their flowers. I have located your order, and I apologize that you thought you paid an extra fee for something, but there were no additional fees on your order. We received a full delivery confirmation from the florist, but when you said they were never actually delivered, we issued a refund of 30% of your original order, and then we placed a new totally complimentary order for you with a new shop that is being delivered today. If you have any other questions or co... read more
I was charged but my order never arrived!!!!! Horrible experience everyone should beware!!!!
Business response:
Hi *****,Please accept our most sincere apologies that your order was not delivered. The Mother's Day Holiday was overwhelming this year, and I am so sorry that your order was unable to be delivered on time. We cancelled the order and refunded it in full at your request for non delivery, but we would have been very happy to have gotten it delivered for you on another date. We completely understand that you wanted it for Mother's Day however, so in an attempt to make it up to you, we have sent you an email for 50% off a futur... read more
They switch up the size of the promised bouquet hoping the giver never actually sees it.
Business response:
Hello *******,I am truly sorry you were not satisfied with your arrangement delivered. I promise you we do not switch up the sizes in hopes the sender does not see it. Upon checking your order I do see you were refunded $30.70 on 5/19/23. Please allow 2 to 10 business days or by 06/02/23 for the refund to be deposited back. If you have any other issues or concerns please feel free to reach out to ** at ************** or email ** at ***********************************************************************.Best regards,*********... read more
They switch up the size of the promised bouquet hoping the giver never actually sees it.
Business response:
Hello *******,I am truly sorry you were not satisfied with your arrangement delivered. I promise you we do not switch up the sizes in hopes the sender does not see it. Upon checking your order I do see you were refunded $30.70 on 5/19/23. Please allow 2 to 10 business days or by 06/02/23 for the refund to be deposited back. If you have any other issues or concerns please feel free to reach out to ** at ************** or email ** at ***********************************************************************.Best regards,*********... read more
Extremely disappointed. You cancelled my order! You left noreason why!
Business response:
Hello ****** *****, I am so sorry you had a dissatisfactory experience with our company. The reason we cancelled your order is because we could not find a shop in the delivery area that would deliver your arrangement. You have been refunded in full and it can take **** business days from the day the order was cancelled. Again I am deeply sorry that we could not find a shop to deliver your order. Best Regards, ****************** Teleflora
Update: The bouquet of flowers for my daughter has not been delivered. I requested the flowers be delivered before 3 p.m. CST today for my daughter to receive it for her graduation. My daughter may not be able to receive her Congratulatory bouquet of flowers.
Business response:
Hello ************, Please accept our most sincere apologies for the inconvenience you experienced with your Teleflora order. I have reviewed your order and noted your order was cancelled per your request. To show our apologies, a 30% future promotional code has been issued. You will receive an email which will include your discount code. You must call ** at ************ to place your order, since the discount code will not apply online. If you misplace your discount code, dont worry, a copy of it will be on this order for r... read more
Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews.
Teleflora is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.