This profile has been claimed by the business owner or representative.
11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Ordered the Deluxe Bouquet and was incredibly disappointed. The arrangement had the correct flowers, but the blooms were very small. Will not be using Teleflora again.
Business response:
Hello *****,I am truly sorry your order was filled to the value it was supposed to be. I have refunded you in the amount of $25.43 and sent you a 30% future discount code. Please allow 2 to 10 business days for the refund or by 06/06/23. If you need anything further please reach out to ** at ************** or email ************************************************************************ Again, I do apologize.Best regards,********** Teleflora
I ordered on Thursday morning for a Friday delivery before Mother's Day. I was called Friday afternoon and notified they could not find a florist, so would not be able to deliver until Monday, which is obviously after the holiday. First of all, they should not have accepted an order they could not fulfill, but they did. After this first mistake, they should have contacted me in a timely manner to notify me they could not fulfill the order on time, not after the delivery should have already happened. They gave me a small part... read more
Business response:
Hello ******, I am so sorry you had a bad experience with our company. I issued the remainder of your money for a full refund. This can take **** business days. I also issued a future discount code and an email has been sent to the email address provided on your order. The code is valid for 6 months. I hope this will allow you to give ** the chance to give you the service you deserve. Best Regards,****************** Teleflora
Will never order Teleflore again. NOTHING LIKE I ORDER. Cheap flowers . I order beauifulpink roses and lilys. what my friends got for their ******************** asking for a refund just not going to order again from Teleflore. Every one star was to much totaly ****** off.
Business response:
Hello ******,I am deeply sorry you had a bad experience with our company. We dropped the ball with your order and we sincerely apologize. Although you stated you do not want a refund, I issued a full refund because I fell a refund is due to you. It can take **** business days. I also sent an email with a future discount code in hopes that you will give our company the chance to give you the best service you deserve. Please contact ** directly if you have any further concerns. Best Regards, ****************** Teleflora
Wrong order wrong message. I ordered deluxe got basic design. Want a refund.No Star Rating
Business response:
Hello *********,Please accept our sincere apologies for your order not being delivered as requested. I have reviewed your order and issued a refund in the amount of $74.33 to make a full refund for you. Please allow **** business days or until May 30 for your financial institution to post to your account. Also, we have issued a 30% future promotional code. You will receive an email which will include your discount code. You must call ** at ************ to place your order, since the discount code will not apply online. If yo... read more
We ordered a beautiful plant but unfortunately had to cancel it because it could not be delivered before the funeral on Friday. You changed the delivery date from Thursday to Saturday. We were never offered to go with a different type of plant or a floral arrangement. I am getting concerned because we have not received a refund as of yet.
Business response:
Hello *****,I understand your concern about your order. I have looked at the order and the reason the delivery date was changed was due to the memorial service being held on an alternate date. The refund on this order was processed on 5/18/23 and it does take 2 to 10 business days to see that refunded. You should see that no later than 6/1/23/ If you have any more questions or need any further help, please call ** at ************** or email ** at ************************************************************************ I do a... read more
Not at all what I ordered! No one contacted me prior to changing the order and sending it. Highly disappointed! Will appreciate a refund ASAP.
Business response:
Hello ***************************, please accept our sincerest apiology issues you have experienced with Teleflora. I have revied your order and a full refund had been issued on 05/21/2023. Please allow **** business days for the refund to post back to your account. You should see this refund no later than 06/02/2023. Again, we are so sorry for the inconvenience. Please contact for any further assistance. Best Regards ****************, Teleflora
Unfortunately the arrangement is not what was expected and very badly designed.The amount and quality of products was likened to a $20.00 purchase and not $59.00.I will not be using Teleflora again and would like my funds returned. Regards,*********************
Business response:
Hello Faith,I apologize that you were disappointed in the substitution, I understand why you are upset. Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a full refund in the amount of $ ***** issued back to your original form of payment within **** business days or by June 5, 2023. Again, please accept our most sincere apologies. If you have any further questions or concerns, please dont hesitate to contact **.Best Regards,****** Teleflora
I received e-mails with discount offers for Teleflora regularly. We had a tragic death in our church family and I placed an order on Thu May 18th a.m. to be delivered on Friday May 19th.Order History > Order Details ORDER DATE: May 18, 2023 at 09:36am. ORDER STATUS: CANCELLED I was going to visit the grieving family today, expecting to see the flowers and I read an e-mail this morning, Sat May 20th that the order was cancelled... I won't be placing an order again.*****************************
I live in ********** and loss a very close family member who lived in ******. I was not able to make the celebration of life. I ordered and expected the flowers to be delivered for the celebration of life, This family member was very dear to me, and it was very disappointing to find out the flowers we never delivered, and was scheduled to be delivered the next day. This was the one way I felt I could pay my respects, and it was sadly not met.
Business response:
**************,I cannot begin to express how sincerely sorry we are that we failed you on this most important day. I have located your order and upon reading the notes on the order, I know it doesn't make up for our mistake, but we would like to offer you a complimentary order delivered to a family member of your choosing. Again, please accept our apologies for letting you and your family down during your time of need. Please contact ** at your convenience to place the comp order at ************.
Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews.
Teleflora is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.