This profile has been claimed by the business owner or representative.
11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
I dont know what to think. I placed an order at 8 a.m. this morning and agreed to pay extra to have it delivered by 1 p,m, It is now 9 pm and the order has never been delivered. Terrible service. Last time I will ever order from you!
Business response:
Hello ******, I apologize that your order was not delivered, I understand why you are upset. Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a full refund issued back to your original form of payment within **** business days or by 06/13/2023. Again, please accept our most sincere apologies. If you have any further questions or concerns, please dont hesitate to contact us. Best Regards, **********************, Teleflora
Order did not arrive. It said it was hand delivered. I have requested a refund and better get it !! Not impressed at all.
Business response:
Hello *****,I am truly sorry your order never arrived. I do see that we did issue a full refund on 07/22/23 in the amount of $86.93. You should expect that refund in 2 to 10 business days or by 08/07/23. If you require any more assistance please call us at ************** or email us at ************************************************************************ Again, I do apologize.Best regards,********** Teleflora
I picked the daily special as I wanted delivery same day but disappointed that there was no spot to provide preferences, even it they couldn't be honoured. Also disappointed as it doesn't seem that the order went to mmy nearest Teleflora florist. I used Teleflora as I can't go out right now, but since I now know that my local florist has an on-line order capability I will probably use them in the future.
Business response:
Hello *******,I am truly sorry you had issues with ordering. The next time you order please add into the special instructions section any such request. If you need any further help please call us at ************** or email us at operationsupport.com. Again, I do apologize.Best regards,********** Teleflora
Your discounts never work, and you failed to give me credit last time when the stuffed animal was not delivered with the flowers. Also, you should be up front with your hidden fees ($21 extra dollars for nothing but greed).
Business response:
Hello *******,I am truly sorry you were having issues with your promotional codes. I do see that you did get a $14.00 discount on your order and our fees are going to pay the delivery drivers that deliver the beautiful arrangements to your recipients. If you need any further help please call us at ************** or email us at ***********************************************************************.Best regards,**********Teleflora
I ordered two bouquets for delivery to two homes. One met the expectation. The other was not only fewer flowers but not even the same as ordered. VERY DISAPPOINTED! I understand exceptions are needed sometimes but this wasn't even close to the same size or quality ?? A $20 credit compensates for less flowers but does not address the recipients reaction to such a shabby bouquet.
No stars. Horrible. Florist in ****** ** was dishonest. Arrangement (not same day) was delivered after the designated time. Plus and most importantly the arrangement was NOTHING like the arrangement I chose off of their own website. Terrible. What a disappointment. And embarrassing for the purpose intended. (Funeral) Teleflora is refusing to return monies.
Business response:
Hello ******,I am truly sorry you were not happy with what was delivered. Customer satisfaction is our #1 goal. I do see you were issued a full refund on the order on 07/19/23. Please allow 2 to 10 business days or by 08/04/23 for that refund to show up. Also, if you need anything further please reach out to us at ************** or email us at ************************************************************************ Again, I do apologize.Best regards,********** Teleflora
No stars. Horrible. Florist in ****** ** was dishonest. Arrangement (not same day) was delivered after the designated time. Plus and most importantly the arrangement was NOTHING like the arrangement I chose off of their own website. Terrible. What a disappointment. And embarrassing for the purpose intended. (Funeral) Teleflora is refusing to return monies.
Business response:
Hello ******,I am truly sorry you were not happy with what was delivered. Customer satisfaction is our #1 goal. I do see you were issued a full refund on the order on 07/19/23. Please allow 2 to 10 business days or by 08/04/23 for that refund to show up. Also, if you need anything further please reach out to us at ************** or email us at ************************************************************************ Again, I do apologize.Best regards,********** Teleflora
Ordered two flower arrangement for a funeral service and it was cancelled due to the order being suspicious- telling me to call if I wanted to place the order again. What does that even mean?! If my credit card company is not calling me, why are you cancelling a confirmed order!?! I had to make a rush order at midnight through another company the day of the funeral and might have missed it altogether if I wasnt checking email. Horrible horrible customer service at an already difficult time!!
Business response:
Hello Na. I am so very sorry for the experience you have had with our company. Our goal is to provide excellent service to all our customers, and I am so very sorry that we fell short on this one. We have strict security features in place and apologize for your experience. I do hope that you will give us the opportunity to provide you with the excellent service in the future that you deserve. We look forward to serving your future floral needs. Kindest regards,
Not great. I ordered flowers and fruit for a loss of a family member and was informed at 2pm on the day of delivery it wouldn't be delivered. Teleflora's vendor canceled the order, but Teleflora didn't inform me until it was too late to make other arrangements. The supervisor did issue a small credit but that really doesn't change the poor situation. I will be very hard-pressed to use Teleflora again.
Business response:
Hello *******. I am so very sorry for the experience you have had with our company. Our goal is to provide excellent service to all our customers, and I apologize that we fell short on this one. I see that a 100% refund was issued back to you. If this issue was resolved to your satisfaction, we would love that feedback as well as an increased rating from your initial review. I do hope that you will give us another opportunity in the future to provide you with the excellent service you deserve. Kindest regards,
Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews.
Teleflora is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.