This profile has been claimed by the business owner or representative.
11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Its irresponsibly presumptuous to request a review before you make good on your end. So the company promptly charged me but has yet to deliver and asking for reviews already which doesnt exactly inspire confidence.
Business response:
Hello ******,I am so sorry that we sent out the request for a review so soon after your order was placed. I am showing that your order was delivered on 08/11 at 4:10pm. I hope the flowers were great and I do appreciate your review. Again I do apologize for the early review request. Best Regards, ****************** Teleflora
Im already aggravated that you are sending me a survey before the delivery has been made! I was disappointed with the only other time I used this company but am trying to give another chance as I am sending the flowers out of the state I live in. I have know way to rate this service until it is completed.
Business response:
Hello *****,I am truly sorry you are aggravated by us. I do hope your delivery goes smoothly. If you need anything please reach out to ************** or email us at ***********************************************************************.Best regards,********** Teleflora
Im still waiting for my order confirmation. I placed the order a day ago. Waiting to see how is the quality of Telefloras customer service.
Wish I would have read reviews first. Didn't deliver on birthday, which they guaranteed! Done with internet garbage. SHOP LOCAL for ******************. Extremely disappointed.
My flowers never arrived at the funeral home. Very upset and very sad. Will be stopping payment
Business response:
Hello *******. I am so very sorry your arrangement was not delivered for the funeral. Our goal is to provide excellent service to all of our customers and I am truly sorry that we fell short on this one. I see the order has been canceled; please allow **** business days to receive your refund back onto your original form of payment. Please let us know if there is anything else we can help you with. Kindest regards, ************** Teleflora
Nice selection of flowers online -- that they unfortunately will not deliver and will make up excuses the next day as to why they didn't/couldn't follow through. Extremely dissatisfied. Horrible company. I purchased an over-priced bouquet of flowers for a funeral and the company notified me via email that the order (which was placed on THEIR website and confirmed, BY THEM) had actually been too confusing for them to process, so they cancelled it. Don't think you can call to find out WTF happened either, because ***** or who-... read more
My order wasn't delivered, even though I received confirmation that it was. No follow up. Couldn't get a hold of the floral shop for an update. Won't be using this service again.
I ordered same day delivery, and they were not delivered. Now the flowers will be arriving late.
Business response:
Hello ******. I am so very sorry about the experience you have had with our company. I have issued you a 30% refund for the inconvenience and late delivery of your gift. It will be available to your original form of payment in **** business days. Please accept our sincerest apologies. Kindest regards, ************** Teleflora
We purchased the largest (premium) size of the Dreaming of Blue Bouquet. When I got to the funeral home, I saw that we had paid $127.67 for the tiniest arrangement at our grandfather's funeral. To say this was MORTIFYING is an understatement. How did this tiny item cost $127+???? Last month I purchased a 3-foot standing spray for a coworker's mother and paid $105 with 1800-Flowers. Needless to say, we won't be using Teleflora again.
Business response:
Hello ***,I am so sorry that the wrong size arrangement was delivered. The arrangement Dreaming of Blue is a small tabletop arrangement, it isn't very large. The sizes of Standard, Deluxe and Premium doesn't refer to the size of the bouquet itself, but to the number of flowers used to make the arrangement. I am terribly sorry it was so small and that it wasn't filled to value!A partial refund has been issued to your original form of payment. Please allow Mastercard **** business days to make the funds available to you or by ... read more
Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews.
Teleflora is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.