Teleflora's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Teleflora

2.7
  • Business Services
  • Los Angeles, CA

About this business

Business Services

Location details

11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 5:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
2.72,302 reviews
Select a rating
Gregory D's profile image
Gregory D 
3 years ago

I paid for a premium arrangement. What was delivered was the cheap version. There are less than half of the flowers in the premium as opposed to what was delivered. I forgot why I never used Teleflora for delivering flowers; now I remember because they are a ripoff! Not only did I pay full price (no discount) and was charged $21 for delivery of such a pathetic arrangement. In the picture there were at least 8 purple roses visible; in what was sent, I can see only 2. This is an appalling misrepresentation of your advertising.... read more

Business response:

Hello *******, I am so very sorry about the experience you have had with our company. Our goal is to provide excellent service to all our customers, and I am so very sorry that we fell short on this one. I have issued you a 50% future discount code to be used within the next 6 months if you wish and also a 40% refund. You will receive 2 emails about the refund and the future discount code. Again, I apologize. I do hope that you will give us another opportunity in the future to provide you with the excellent service you deser... read more

Melissa S's profile image
Melissa S 
3 years ago

The flowers that were delivered were not what I ordered!! 

Business response:

Hello *******, I apologize that you were disappointed in the substitution, I understand why you are upset. Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a full refund issued back to your original form of payment within **** business days or by 08/15/2023. Again, please accept our most sincere apologies. If you have any further questions or concerns, please dont hesitate to contact us. Best Regards, **********************, Teleflora 

Janet F's profile image
Janet F 
3 years ago

I decided to get you another chance however if my order isnt delivered this time I will never do business with you again ever! 

Business response:

Hello *****, Your order is with a shop and is scheduled for delivery today. I am so sorry you have experienced issues with our business in the past. I have issued you a 50% future discount that was sent to your email address. Thank you, **********************, Teleflora. 

Tina F's profile image
Tina F 
3 years ago

My order was placed on time before cut off yet it is being delayed!!!!! 

Business response:

Hello ****, We are sorry that the order was delayed. When we received the order it had the incorrect city, state, & zip for the recipient as it had your city, state, & zip. Once we were able to get the address corrected it was too late for a florist to fill for same day. I am showing that your order has been delivered. If you need further assistance please call us at **************. Thank you, **** S Teleflora 

Deborah R's profile image
Deborah R 
3 years ago

FIVE days after I place an arrangement for sympathy flowers I am told they are canceling the order with no reason!!! Shame on you!!! 

Business response:

Hello *******,Thank you for your Teleflora order. We appreciate your business. We are usually able to provide great coverage across the ** within our network of florists. We were unable to locate a shop in your recipients are and have canceled your order and refunded you in full. You should see a refund in the amount of $96.32 issued back to your original form of payment within **** business days or by 8/17/2023. Again, please accept our most sincere apologies. If you have any further questions or concerns Best regards,*****... read more

Sheila C's profile image
Sheila C 
3 years ago

These flowers need to be delivered today before 5 pm!!They were ordered before 11 am this morning! 

Business response:

Hello******,I have reviewed your order and the delivery confirmation shows it was delivered at 3:30 pm. For future reference, please contact us at *********************************************************************** for order issues or status checks so we can assist you in a timely manner. This BBB site is not the right place to make order inquiries as we may not see your post right away.Thank You,********************** 

Amber M's profile image
Amber M 
3 years ago

******* looked nothing like the arrangement and size I ordered. Paid for the premium size and it was definitely not even close. Did arrive on the right day though. 

Business response:

Hello ***********I apologize that you were disappointed in the substitution, I understand why you are upset. Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a full refund issued back to your original form of payment within **** business days or by 08/17/2023. Again, please accept our most sincere apologies. If you have any further questions or concerns, please dont hesitate to contact us.Best Regards,****** Teleflora 

Sheila C's profile image
Sheila C 
3 years ago

These flowers need to be delivered today before 5 pm!!They were ordered before 11 am this morning! 

Business response:

Hello******,I have reviewed your order and the delivery confirmation shows it was delivered at 3:30 pm. For future reference, please contact us at *********************************************************************** for order issues or status checks so we can assist you in a timely manner. This BBB site is not the right place to make order inquiries as we may not see your post right away.Thank You,********************** 

Amber M's profile image
Amber M 
3 years ago

******* looked nothing like the arrangement and size I ordered. Paid for the premium size and it was definitely not even close. Did arrive on the right day though. 

Business response:

Hello ***********I apologize that you were disappointed in the substitution, I understand why you are upset. Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a full refund issued back to your original form of payment within **** business days or by 08/17/2023. Again, please accept our most sincere apologies. If you have any further questions or concerns, please dont hesitate to contact us.Best Regards,****** Teleflora 

Frequently asked questions about Teleflora

How is Teleflora rated?

Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews. 

When is Teleflora open?

Teleflora is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.