This profile has been claimed by the business owner or representative.
11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
In the past I have had a terrific experience with Teleflora, but something has changed. First, when I tried to log on to my account, I received "No record of account with that ID" message. (I have had an account for at least 15 years.)Then, just a few moments ago, I received an email summarily cancelling my order, stating that they could not fill it with their "network of florists." No option for a later delivery, no flexibility whatsoever. And it's going to take to to ********************************************************... read more
Business response:
Hello ********, I have reviewed your order. I am sorry that our florist were unable to fill the order. The refund that was issued was instant on our end. We do advise all customers who get a refund that it can take **** business days to process the refund. This is based on your card company. You *** need to call them to see how long they take to process refunds. Also, your log in *** not have worked as this order was placed on teleflora.com and all your previous orders were placed thru ******* If you have any further questio... read more
Did not deliver flowers for funeral service. Completely unprofessional. I will never use this service again.
Business response:
Hello ******* Please accept our sincerest apologies for the issues you have experienced with our service at Teleflora. Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a refund in full issued back to your original form of payment within **** business days or by 10/02/2023. Your order will be delivered to your recipient today. If there is anything else, we can do please contact us at **************. We appreciate you as a customer and we hope to hear back from you. Bes... read more
It was a very original and beautiful arrangement of a cake made of flowers. Unfortunately the very next morning a whole layer of flowers wilted. Obviously not done with fresh flowers and definitely not worth the price paid for them. Disappointed with how little it lasted since it was going to be the centerpiece of a party that it never made it to.
Business response:
Hello *****, Please accept our sincerest apologies for the issues you have experienced with our service at Teleflora. Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a refund in full issued back to your original form of payment within **** business days or by 10/02/2023. If there is anything else, we can do please contact us at **************. We appreciate you as a customer and we hope to hear back from you. Best regards,****** Teleflora
I can't leave a review yet. My order has not been delivered yet.
Sept 5, 2023 placed order for a casket insert to be delivered Sept 15 NO LATER THAN 1:30pm as stated to me by Forest Lawn. Funeral scheduled for 2:30pm. I called at least 4 times to make sure delivery would be ON TIME. Teleflora would not give me name of florist they contracted my order with. Each time I was told that my instructions were on the order. It will be there on time. On day of funeral, I last called Forest Lawn at 1:47pm & still no delivery. I last called Teleflora at 2:06pm & no delivery. I DEMANDED A FULL REFUND... read more
Business response:
Hello *********, I apologize that you were disappointed in the delay of the delivery. I understand why you are upset. Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a full refund issued back to your original form of payment within **** business days or by 09/29/2023. Again, please accept our most sincere apologies. If you have any further questions or concerns, please dont hesitate to contact us. Best Regards, **********************, Teleflora
I ordered the standard arrangement for $49 and someone on your side bumped it up to $59. Delivery was supposed to be today, but I have not ******* about delivery. So my small $49 order ended up costing over $80! I will not use you in the future .??
Business response:
Hello *******, Thank you for contacting Teleflora. It was my pleasure speaking with you regarding our billing and the discount applied to your order. If you have any questions or need additional information, please call our service center at **************.Best Wishes, ****** Teleflora
I spent a few hours looking at different florists and options. I chose teleflora because I fell in love with a specific vase and combination of purples and flowers that were really pretty and my mother's favorites. There were lower priced vases but I wanted this one. I'm aware that the flowers could be substituted with similar-looking ones, but not the vase. The flowers that arrived were not the same color scheme at all and the vase was complete different and ugly. I tried contacting customer service online and was only allo... read more
Business response:
Hello ******,I apologize that you were disappointed in the substitution, I understand why you are upset. Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a full refund issued back to your original form of payment within **** business days or by 09/29/2023. Again, please accept our most sincere apologies. If you have any further questions or concerns, please dont hesitate to contact us.Best Regards,****** Teleflora
What I ordered and what was delivered was not the same. I ordered specifically a white orchid in a stained glass pot. What was delivered was a pink orchid in an ugly, genetic, ceramic pot. How disappointing. The orchid is too small for the pot, and there was no attempt to add **** to hide that fact.
Business response:
Hello *******,I apologize that you were disappointed in the substitution, I understand why you are upset. Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a full refund issued back to your original form of payment within **** business days or by 10/02/2023. Again, please accept our most sincere apologies. If you have any further questions or concerns, please dont hesitate to contact us.Best Regards,****** Teleflora
I received email of delivery and no flowers were at my door. As I was speaking with the 1 800 # and being told they were deliverd and confirmed the delivery person arrived !!!Thank you for this aggrevation !!!!!***
Business response:
Hello ***, we are very sorry that the delivery confirmation was sent early. I do apologize about the inconvenience this has caused. We appreciate you as a customer and hope to continue to serve you in the future. Please contact us for any further assistance. Best regards, ******************, Teleflora
Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews.
Teleflora is open now. It will close at 5:00 p.m.