This profile has been claimed by the business owner or representative.
11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
I ordered flowers to be sent to a sick friend and picked a delivery date. I get a text the day after the delivery date to find they could not delivery the flowers on the date I requested with no reason given. When I requested that some of the heafty delivery fee I paid be refunded to me they would not do it. Their only choice was a discount on a future order or total refund. The delivery cost was about $5 less than the cost of the flowers and they refused. All I could do was cancel the whole order, which I did. I would never... read more
Business response:
Hello *****, I am so sorry for the experience you had with your order. I have issued a complementary order at no cost to you to be delivered to your recipient on 10/10/2023. I have sent you an email regarding the order so that you will have the order number. If you have any further concerns you may call us at ************** and ask to speak to a supervisor.
On behalf of the company, we ordered two sets of the same flower arrangement for the same delivery date but for two different people. All three elements in this ordeal went wrong. They came as drastically different arrangements. They were delivered on different dates. They delivered to one employee twice, another employee did not receive the flower we ordered for him. The entire experience from online ordering to surprise at the delivery dates, surprise at the flower arrangements to surprise at the recipient's name was so un... read more
Business response:
Hello **************, Please accept our sincerest apologies for the issues you have experienced with our service at Teleflora. It would be a pleasure to assist you further, however, there is not enough information provided for me to access you order and assist you. Please contact us at **************. We appreciate you as a customer and we hope to hear back from you.Best regards,****** Teleflora
Ordered flowers to arrive a day ahead of birthday..did not deliver. Will not use them again. 1 star is too good!
Business response:
Hello *******,Please accept our sincerest apologies for the issues you have experienced with our service at Teleflora. . Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a refund in the amount of $64.29 issued back to your original form of payment within **** business days or by 10/23/2023. If there is anything else, we can do please contact us at **************. We appreciate you as a customer and we hope to hear back from you. Best regards,****** Teleflora
SCAM of a company!! I ordered an arrangement for my boss's birthday 3 days ahead of time. I picked the arrangement I did mostly because of the vase. Paid an extra $15 to make sure they arrived before 1 pm. Between the price, service fee, taxes & the early delivery fee, it came to over $100. They didn't arrive by 1, so I called them. They had to reimburse me the $15 & told me "they were on the truck & enroute". By 2, they still weren't there (my boss leaves at 3 & it was a Friday). I called them again and asked for the floris... read more
Business response:
Hello *****, I apologize that you were disappointed in the substitution, I understand why you are upset. Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a full refund in the amount of $116.61 issued back to your original form of payment within **** business days or by 10/23/2023. Again, please accept our most sincere apologies. If you have any further questions or concerns, please dont hesitate to contact us.Best Regards,****** Teleflora
They put the wrong card with the candy I ordered it had someone elses name on it saying who it was from.
Im trying to review my order and it is not letting me so its hard for me to leave a review
The ordering process is horrendous. It took me 45 minutes at least to place an order. Now I remember why I don't use them much. I selected one price and it increases when you process order. Coupons are confusing and you can't use a coupon and a credit in the same order. You don't know the actual price until you get to the end of the order. Service fee is really shipping fee. Very confusing. I even did an on line chat for a half hour. The flowers were delivered as promised but I have no idea what they looked like. I am 3 hour... read more
Small. No ribbon. Few flowers. Might be ten blooms. Looks like a 5 year old put it together. I ordered Deluxe. I deserve a full refund. I will not be using this method of sending flowers again. Very unhappy with this florist. I would send a picture if I knew how to do that. I usually dont leave negative reviews but this was a waste of money and Im angry. **************
Business response:
Hello *****, Please accept our sincere apologies for the arrangement that was delivered. Your frustration is felt. We have issued a refund in the amount of $50.38 to make your refund total, $71.97. Please allow 2 to 10 business days or until 10/20/23 for your financial institution to post to your account. Again, we are so sorry for your delivery. Kind regards,****************Teleflora
This was a nice looking bouquet when received except for the fact that it was obvious that many of the flowers were on their way out. Sure enough. less than 3 days later half were drooping and 6 days after receipt more than half had to be thrown away. Just not worth it and turned this into a negative in short order
Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews.
Teleflora is open now. It will close at 5:00 p.m.