This profile has been claimed by the business owner or representative.
11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
February 13th I ordered a *********** day arrangement for my boyfriend. I understand that it was last minute and other sites were sold out and teleflora was not so I figured it would be fine. The arrangement was over $50 and after frees it wait to a little over $80! But I understood because of the holiday. On the 14th I get an email to reschedule so I rescheduled it to the 15th on the 15th I get a call it needs to be rescheduled again. I call them the 16th at 8am and they informed me they would be delivered from 11am-5pm. I ... read more
Business response:
Hello, Please accept our sincerest apologies for the issues you have experienced with our service at Teleflora. Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a full refund in the amount of $52.18 issued back to your original form of payment within **** business days or by 03/01/2024. If there is anything else, we can do please contact us at **************. We appreciate you as a customer and we hope to hear back from you. Best regards,****** Teleflora
Did not get what I ordered and was embarrassed about the valentines gift that was delivered to partner. I order flower as a valentines Day present and when I was online the flowers I was ordering were amazing. That is the picture they had of it online. I ordered the premium option which my total ended up being $120. The flowers that were delivered on Valentines Day was a joke. They were smaller than the standard option and I had paid for the premium option. If you count the number of lilies in the picture online for the prem... read more
Business response:
Hello*******,I am terribly sorry that what was delivered was embarrassing and smaller than the standard. The clear vase definitely took away from the bouquet. That is definitely not the Teleflora experience we want our customers to have. I reviewed your order and issued a full refund for the remaining amount to your original form of payment. Please allowAfter Pay **** business days to make the funds available to your account or by 3/4/2024.If you have any further concerns, please feel free to email **************** directly ... read more
They definitely can not fulfill a delivery on time. Tried to send my daughters Valentines Day flowers a day late.
Business response:
Hello*******,Our sincerest apologies your order couldn't be delivered on the date requested. I reviewed your order, and it was canceled per your chat request. A full refund was issued to your original form of payment. Please allowVisa **** business days to make the funds available to your or by 3/1/2024.Best Regards,**********************Teleflora
Failed to deliver my get well flower arrangement after confirming and charging my card. I was contacted 4 hours later and told they couldnt do it. At that point it was too late to order from somewhere else for same day. Not okay.
Business response:
Hello *****, Thank you for contacting Teleflora. We understand it was disappointing to receive a request for an alternative delivery date. When Teleflora was contacted to cancel the order, we did at your request. The order has been refunded in full and will be posted to your original form of payment in 2 to 10 business days, no later than 2/27/2024. We do apologize we were unable to deliver on the 13th. We do hope you will provide us another opportunity in the future. Best Wishes, ****** W Teleflora
Ordered a plant arrangement for Valentines Day shipped for 2/13 date. When received not only was it smaller but it was a different arrangement altogether. I tried to get them to rectify the situation since it was still one day before Valentines but all they offered was a $20 refund. Im extremely disappointed with their service and will never order from them again. I dont recommend anyone else does either.
Business response:
Hello *****, Please accept our most sincere apologies for the issues you have experienced with our services at Teleflora. We are very sorry that the arrangement that was delivered was not as requested. I have reviewed your order and a full refund of $50.92 has been applied back to your original form of payment please allow 2 - ***************************************************************** by 10/28/2024. Again, we apologize for the inconvenience, and we hope to continue to serve your floral needs in the future. Please cont... read more
If I could give this negative stars I would because this is the worst floral company Ive ever dealt with. Ordered flowers for Saturday delivery, got an email saying the floral shop didnt have any balloons, fine. Got another email stating the order would be delivered Saturday & a pic of flowers being delivered- they looked nothing like what I ordered. Ten minutes later I get an email saying they cant deliver my order that day to pick a new date, called & it was a call center that was so loud I could barely hear, was guarantee... read more
Business response:
Hello ****, I am very sorry about the issues with your order. I have researched your order and show that we were not able to locate a florist who can fill your order so the order was cancelled and fully refunded. Please allow **** business days or by 2/26/2024 to appear back to your original form of payment. We value you as a customer and hope to serve you in the future. Please contact us for further questions. Thanks, ******************, Teleflora
February 07, ****, I ordered a Get Well arrangement for my sister in law to be delivered on the 08. I emailed Teleflora if they had a timeframe on delivery and was advised the frame was 11 to 7, but when checking my flowers ******* said they were on the truck out for delivery already. At 5:30 Pm I got a text message that my flowers were hand delivered. When checking with my family flowers never came. Called Teleflora and was advised flowers were delivered, but they couldn't tell me where. Asked for supervisor and got a perso... read more
Business response:
**************,I apologize that you were disappointed in the substitution, I understand why you are upset. Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a full refund in the amount of $52.22 issued back to your original form of payment within **** business days or by 02/26/2024. Again, please accept our most sincere apologies. If you have any further questions or concerns, please dont hesitate to contact us.Best Regards,****************Teleflora
I wish I would've read the reviews prior to purchase. I made a same day delivery for purple tulips (the deluxe) on 2/2 for my mom's birthday. I went to see her later that same evening and the floral arrangement was absolutely NOTHING like the images online. 15 tulips -the arrangement was nowhere full and the color of the tulips were completely different shade of purple. On 2/7 ALL of the flowers are wilted and dead with a terrible smell. I called customer service 2/8 and the gentleman was nice but offered me a 30% refund and... read more
Business response:
Hello ********!I extend my sincere apologies for the disappointment you experienced with your floral order. Our commitment is to provide the finest floral arrangements possible, and we deeply regret that we fell short of your expectations on this occasion and apologize that we did not offer a satisfactory resolution in our previous conversations.After reviewing your order, I have issued a full refund in the amount of $108.27. Please allow **** business days for your financial institution to reflect this on your statement. If... read more
Regret using this company and never will again. The flowers were not delivered to the hospital room. They were left at the receptionist desk. Very expensive also. They should be ashamed to be scaming people.
Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews.
Teleflora is open now. It will close at 5:00 p.m.