Teleflora's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Teleflora

2.7
  • Business Services
  • Los Angeles, CA

About this business

Business Services

Location details

11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 5:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
2.72,302 reviews
Select a rating
Derek F's profile image
Derek F 
2 years ago

I will echo in support of the MANY many complaints on this insidious company and their absolute horrid customer service. I spent two hours on the phone yesterday after discovering Teleflora cancelled my order the day of delivery (45 min earlier I received an email confirming my delivery that day). I ordered days earlier, but they wait until the day of delivery to cancel my order, without offering any consolation, no future discounts, no possibility of rescheduling, absolutely nothing. Teleflora ruined my Mothers Day gift to ... read more

Business response:

Hello *****, I do apologize that your order was not delivered and was cancelled. I have reviewed the order and show that a complimentary order as been placed to be delivered to the recipient on 5/14/2024. We value you as a customer and hope to serve you in the future. Please contact us if you have any further questions. Thanks, ******************, Teleflora 

Erin T's profile image
Erin T 
2 years ago

Ordered Monday some flowers for my MIL for Mothers Day. On late Friday I get an email that they cancelled my order because of issues finding a florist. Why am I hearing about this Friday?! When now I am screwed finding someone so late notice! I call customer service. They refunded the card already. I tell the lady to please help me fix this. She puts in another order and runs my card again while I am on the phone. So not I am out $160 dollars until the one $80 refunds to my card in a few days. She informed me that they will ... read more

Business response:

Hello ****, We sincerely apologize for any inconvenience you may have had using our Teleflora service. We regret that we were unable to fulfill this order to the high standard of service that we strive to give. Before May 27, 2024, or within 210 business days, you should get a reimbursement in the amount of $42.05 back onto the original payment method that you used. For a 50% future discount that you can use within the next six months, please check your email. If you need anything else, please give us a call at *************... read more

Ken K's profile image
Ken K 
2 years ago

In April of this year, I ordered flowers, a balloon and a handwritten card to be delivered to my 101 year old mom on Mothers Day. I paid extra and even more for a delivery time before 1 PM. I knew I would be flying home that day and wanted it to be a surprise so she could have it before I arrived home. When I called her in the evening, after I arrived home, she did not make any reference to them. When I finally asked, she said she received nothing. I was totally embarassed, saddened, disappointed, and shocked. My 101 year ol... read more

Rosie F's profile image
Rosie F 
2 years ago

How to ruin a Mother's Day! Teleflora!! I will never use this company ever again! I ordered flowers for my mom on Thursday, May 9 to be delivered Sunday, May 12. I got an email at 6:00 am on Mother's Day to let me know that my order was canceled because they were unable to find a florist to fulfill the order, I spoke to a representative in *****, and he simply said they couldn't do anything about it, and if I wanted to keep the order they could deliver them on Tuesday, May 14th. PLEASE DON'T USE TELEFLORA! 

Business response:

Hello *****, I am very sorry that your order was not delivered as requested. As per our conversation, we are sending a complimentary order to the recipient today 5/13/2024 or by 5/14/2024. We value you as a customer and hope to serve you in the future. Please contact us if you have any further questions. Thanks, ******************, Teleflora 

Amanda H's profile image
Amanda H 
2 years ago

Absolutely would never recommend to anyone. I ordered hundreds of dollars in flowers 4 days in advance for my grandfathers funeral from the family, paid extra to have them arrive the day of the service, and they did not arrive AT ALL. The negligence and unprofessionalism is astounding. BEYOND terrible experience. 

Taylor M's profile image
Taylor M 
2 years ago

SCAMMERS! AVOID ordering from them or you'll regret it! Support a local florist instead. Teleflora is running a MASSIVE scam! Call your credit card company and dispute your charges instead of calling for a refund. Save your stress level. That is what your bank can provide free to you! I placed an order for flowers for my aunt's funeral, but they were never delivered. Despite receiving a confirmation that morning claiming they were delivered, my cousin confirmed they never arrived. Upon calling, I was informed they couldnt re... read more

Sergi R's profile image
Sergi R 
2 years ago

Worse flower delivery company ever. They didn't deliver the package. 

Business response:

Hello Sergi, Please accept our sincerest apologies for the issues you have experienced with our service at Teleflora. . Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a refund in the amount of $50.86 issued back to your original form of payment within 2-10 business days or by 05/07/2024. If there is anything else, we can do please contact us at **************. We appreciate you as a customer and we hope to hear back from you. Best regards,**************** Teleflora 

Vicky S's profile image
Vicky S 
2 years ago

How can this company have an A+ rating from BBB when my experience and multiple other reports have been nothing short of a disaster? I have always trusted BBB's ratings, but this company's rating should be re-evaluated because it should have the lowest rating possible. An investigation into its false advertisement and failure to correctly fulfill orders should be conducted to ensure the accuracy and reliability of BBB's ratings.I ordered a premium arrangement, and what was delivered was a complete disappointment. The 'arrang... read more

Business response:

Hello *********************,I apologize for the inconvenience this may have caused you. I do show that we received an email from you on 4/20/24 and a full refund of $98.21 was issued. Please allow 2-10 business days for this to reflect back to the original form of payment. If you have any further questions, please don't hesitate to reach us at ************. Thank you, *****, Teleflora 

Jay A's profile image
Jay A 
2 years ago

AVOID AT ALL COST!!! There are 1409 reviews, 85% are one star. We ordered a floral from their website the day prior and paid $81 to have the flowers delivered the next day. We found out the flowers are being delivered from the same town we wanted them delivered to. It is now 5 PM and the flowers were not delivered. They said delivery is from 11AM to 7PM. This is bogus and wrong. Worst place to buy flowers from. When we called to express our disgust all we got was we can refund you. They should put on their webpage, We don't ... read more

Frequently asked questions about Teleflora

How is Teleflora rated?

Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews. 

When is Teleflora open?

Teleflora is open now. It will close at 5:00 p.m.