This profile has been claimed by the business owner or representative.
11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
I ordered with teleflora, I didnt realize this place was around the corner from my house or I wouldnt have paid the $21.00 service fee (which is a rip off and isnt told to you when you purchase the Groupon). The flowers I ordered were for my fiancs birthday. I was about to change my reservation because I was planning to leave at 6p and they werent delivered yet. I know the window says til 7 but dam, *** never had to specify before. I was notified in the morning they were out for delivery but I guess they were pushed to the b... read more
Business response:
Hello ***********************, I apologize for the inconvenience you experienced in the process of receiving this order. I issued you a full refund back to the original form of payment. Please allow 2-10 business days for this to reflect. It has been my pleasure to assist you.
I would give them zero if available. Ordered flowers for announcement of our 1st great granddaughter. Flowers were never delivered. **************** has very flip attitude and not interested in fixing issue. Last time ordered flowers for my daughter-in-law when her mom passed away. Flowers were nothing like what was ordered. I understand substitution bit not even the vase was the right color. Don't waste time with thus service, you won't enjoy the experience.
Useless. Ordered flowers for my mom's 81st birthday, a Sunday. They call that Sunday morning and say they cannot deliver it that day.But they can do the next day!Useless.
I ordered a sympathy arrangement on June 30 to be delivered on July 1. On July 1 I received a call stating that the arrangement would be delivered on July 2. On July 2 I received a call stating that the arrangement would be delivered on July 3, I tried to find out what the reason was and was not given any answer. I cancelled the arrangement and contacted a different florist. I can highly recommend NOT USING TELEFLORIST!!
I'm truly disappointed with the florist who developed and delivered my order. It raises serious questions whether or not I will be using Teleflora in the future. The flowers were delivered to my sister with no name card; she didn't know who sent them until I called her two days later. If didn't call her, she never had known who sent them. There was supposed to be a Happy Birthday balloon with the order; the picture my sister sent to me did not have a balloon. The flowers were advertised on your website with a balloon; no bal... read more
Business response:
Hello ********, We sincerely apologize for falling short on this order and not including the balloon or signature on the card message. It doesn't look like you had included a signature with your card message. However, we would like to let you know that we have given you a partial refund and a future discount code. We have sent these details to your email. Please contact us at ************** or by email at *********************************************************************** if we can be of further assistance. We hope you h... read more
This florist took an order for my mother's funeral and they never arrived. My relative called customer service after the funeral finding out they never arrived and they stated they were not able to find a florist for the time and day. Why would you advertise your service and not have a florist available. Very disappointed and will never use this company again!
Business response:
Hello ***, We sincerely apologize for any inconvenience you may have had using our Teleflora service. I look forward to helping you further, I am unable to access your order and offer you with the assistance you need due to insufficient information. Kindly give us a call at **************. We value your business and look forward to hearing from you. Warm regards, ********************** Teleflora
Terrible experience. I placed an order for a funeral and the flowers never made it. I called and I was told that they couldnt get in touch with the florist and therefore didnt know where my order was. Basically my only option was a refund. No apology given. I will never use them again nor will I recommend them.
Business response:
Hello ******, I sincerely apologize for the encounter you had with our company. We strive to give each and every one of our clients outstanding services, and I sincerely apologize for our failure to do so on this occasion. We have fully refunded your order, which you may expect to appear in your original payment method within the next two to ten days, or by June 27th, 24. Kindly contact us at ************ if you have any additional inquiries. Warmest regards, ******* B and Teleflora.
They will ruin a Birthday surprise and don't care.The flowers, balloon, and chocolates I ordered to be delivered to my best friend on her birthday were not delivered. I don't care that they were sent to the wrong address. They would not resend the flowers either "That's not our policy." They offered a refund and then asked me to rate their service. Honey, a refund will NOT make up for you ruining the birthday surprise. A refund is REQUIRED and is not good customer service. We must stop congratulating companies for not doing ... read more
Business response:
******,I am truly sorry for the inconvenience this has caused both you and your friend. Our aim is to offer exceptional service to all our customers, and we deeply regret not meeting your expectations with this order.Unfortunately, with the information provided, I am unable to confirm your order. However, if you will give us a call at **************, we will be more than happy to resolve this issue for you. We will attempt to provide a resolution that you will be happy with. You may reach us anytime at ************** or you ... read more
Absolutely terrible ! I placed an order for a specific anniversary date and it came a day late. It said it was delivered on the correct date but was not. I ordered a container with a butterfly on it because it had a special meaning to the person receiving the gift but they showed up looking nothing like the picture. It looked like a 5 year old put together this arrangement.I paid $89.00 for something that did not come on time and something that did not look at all like the picture. What a waste of money! So dissatisfied and ... read more
Business response:
Please accept our most sincere apologies for the issues you have experienced with our services at Teleflora. We are very sorry that thearrangement that was delivered was not as requested.I have reviewed your order and email has been sent.Again, we apologize for the inconvenience, and we hope to continue to serve your floral needs in the future. Please contact us for further assistance. Thanks, ****************, Teleflora
Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews.
Teleflora is open now. It will close at 5:00 p.m.