Teleflora's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Teleflora

2.7
  • Business Services
  • Los Angeles, CA

About this business

Business Services

Location details

11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 5:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
2.72,302 reviews
Select a rating
Roz H's profile image
Roz H 
a year ago

Teleflora cancelled my flower delivery the day of my sisters birthday, via email. They didnt even have the decency to call and tell me right away. They claimed they couldnt find a florist within their network of florists. (It is in ******, **) Yet the first local florist I called was able to get something out the same day. I will never use Teleflora again. 

Business response:

Hello Roz!We regret the inconvenience caused by the cancellation of your flower delivery on your sisters birthday. Were sorry if you preferred a phone call; however, we promptly sent an email to inform you of the situation. Due to unforeseen challenges in locating a florist within our network, the order could not be fulfilled as planned. Were sorry this fell short of your expectations. A full refund has been issued back to your original form of payment. Please allow your financial institution 2-10 business days to reflect th... read more

Janet M's profile image
Janet M 
a year ago

Ordered birthday flowers for my daughter 5 days ahead of the date. They were never delivered. Teleflora's solution? 25% off my next order!!! They will never see my business again. 

Business response:

Hello *****,I have reviewed your order, and I apologize for the inconvenience this may have caused. I show the order was canceled and refunded the full amount of $111.11 on 9/14/25. Please allow 2-10 business days for this to reflect in your account. You were also sent an email for 25% off a future order. Again, I apologize and hope that you will give us another chance in the future. Kindly, Erika 

Billy O's profile image
Billy O 
a year ago

On 09/12 I ordered flowers for a special occasion with my long distance girlfriend. I even paid $15 extra to make sure they were delivered before 1pm. They werent, so I emailed them asking to have the $15 refunded. I was very concise and clear. Instead they cancelled my whole order. Then I had to go back and forth with multiple agents getting the same response sorry but its cancelled and we cant deliver them until i threatened to expose all the emails and their poor service on all my social media accounts. Then they promised... read more

Business response:

Hello ***** **********,I apologize for the inconvenience this has caused you. I show the order was cancelled at your request, and a full refund was issued on 9/13/25. Please allow 2-10 business days for this to reflect back into your account. 

B. O’Sullivan's profile image
B. O’Sullivan 
a year ago

On 09/12 I ordered flowers for a special occasion with my long distance girlfriend. I even paid $15 extra to make sure they were delivered before 1pm. They werent, so I emailed them asking to have the $15 refunded. I was very concise and clear. Instead they cancelled my whole order. Then I had to go back and forth with multiple agents getting the same response sorry but its cancelled and we cant deliver them until i threatened to expose all the emails and their poor service on all my social media accounts. Then they promised... read more

Business response:

Hello ***** **********,I apologize for the inconvenience this has caused you. I show the order was cancelled at your request, and a full refund was issued on 9/13/25. Please allow 2-10 business days for this to reflect back into your account. 

Brian W's profile image
Brian W 
a year ago

I recently got engaged and was excited to get flowers from teleflora for my fiances birthday yesterday. Not only did the flowers show up outside the delivery window that is absurd and goes until 7 PM, which is after we were already at dinner celebrating, but also they showed up at midnight while we were asleep. When I called into customer service earlier that day after receiving an automated email about flower delivery at 4 PM claiming they were hand delivered, I spent 30 minutes on the phone with poor quality customer servi... read more

Business response:

Hello *****,Thank you for sharing your feedback.Were very sorry to hear about the problems with your recent flower order. We understand how important it was for your fiances birthday, and we regret that the flowers arrived so late.We also apologize for the poor condition of the flowers when you received them. That is not the quality we promise our customers. Weve shared this feedback with the local florist involved to help prevent this from happening again.While were glad the refund was processed quickly, we know that doesnt... read more

Wesley R's profile image
Wesley R 
a year ago

I ordered flowers for my wifes birthday and they never showed up. No call, no updatejust completely dropped the ball on one of the most important days of the year. When I contacted customer service, they were useless and acted like it was no big deal. To make matters worse, they held my money for an additional 210 days before issuing a refund. Teleflora ruined a special moment I cant get back, wasted my time, and tied up my money. Absolutely unacceptable. Ill never order from them again and will be telling everyone I know to... read more

Business response:

Dear ******,We are truly sorry for the disappointment caused by the non-delivery of your wifes birthday flowers, especially on such a significant day. We understand how frustrating this experience must have been, and we regret that we were unable to make the delivery as intended. Our goal is to provide exceptional service, and we deeply regret falling short of your expectations. A full refund has been issued to your original payment method, processed on August 10, 2025. Please allow your financial institution 2-10 business d... read more

Miles B's profile image
Miles B 
a year ago

Ordered ******* **** my daughter. On day of believe I received an email saying that they could not be delivered because of weather. I was perplexed as it was a nice sunny Florida day. The order was then cancelled. If you live somewhere that has sunshine I would avoid using themthey cannot deliver in sunlight. 

M. B.'s profile image
M. B. 
a year ago

Ordered ******* **** my daughter. On day of believe I received an email saying that they could not be delivered because of weather. I was perplexed as it was a nice sunny Florida day. The order was then cancelled. If you live somewhere that has sunshine I would avoid using themthey cannot deliver in sunlight. 

Business response:

Hello Miles *******,I apologize for the inconvenience. I do show that a full refund was issued on 8/6/25 when you requested to cancel the order rather than change the delivery date. Please allow 2-10 business days for the refund to return to your account or by 8/20/25. Kind Regards, *****, Teleflora 

Werner J's profile image
Werner J 
a year ago

Ordered fruit basket on 7/18 and specified a delivery date of 7/20. No confirmation of delivery, so I wrote but got no answer. ***** again today and was advised the order was cancelled and I'd get a promotional discount on next order. Inexcusable customer service. I will constantly put down Teleflora if any of my friends or business associates asks about the company. Dear ********,Thank you for sharing your experience. I sincerely apologize for the frustration and inconvenience caused by this situation. Your feedback is valu... read more

Frequently asked questions about Teleflora

How is Teleflora rated?

Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews. 

When is Teleflora open?

Teleflora is open now. It will close at 5:00 p.m.