Teleflora's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Teleflora

2.7
  • Business Services
  • Los Angeles, CA

About this business

Business Services

Location details

11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 5:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
2.72,302 reviews
Select a rating
Gabe S's profile image
Gabe S 
8 months ago

Paid almost $200 for same day delivery its past the window dates and the flowers are still with florist this company IS a joke. Just emailed for a FULL refund. If anything less is offered I will take it further legally. 

Business response:

Hi ****,Thank you for reaching out, and I sincerely apologize for the frustration this experience has caused. I completely understand how disappointing it is when an order doesnt arrive as promised, especially for a time-sensitive occasion.Ive reviewed your order, and a full refund has already been issued back to your original method of payment. Youll receive a separate confirmation email, and depending on your bank, funds should reflect within 2-10 business ******* addition, **** added a 50% discount to your account for a f... read more

ryan d's profile image
ryan d 
8 months ago

Don't order from themscam alert! I ordered for *********** Day, was given a 3-day window, and received no flowers. They finally canceled, and I'm still waiting for my money. 

Business response:

We sincerely apologize for the disappointment you experienced with your Valentines Day order. Our goal is to provide exceptional service to all our customers, and we regret that we were unable to meet those expectations in this instance.Unfortunately, we were unable to secure a florist who could fulfill the request at this time. A full refund was issued immediately upon your cancellation request. While refunds are processed right away on our end, it can take 210 business days for your financial institution to reflect the cre... read more

JIMMY D's profile image
JIMMY D 
8 months ago

WORSE EXPERIENCE, I ORDERED ********* FLOWER 3 DAYS BEFORE *********, AND THEY DIDNT DELIVERY , SAID THE LOCAL FLORIST DIDNT RESPONSE 

Business response:

Dear *****,Im truly sorry for the disappointment and inconvenience caused by the non-delivery of your Valentines Day order. This is not the experience we want for any of our customers, especially on such an important *********** writing to confirm that a full refund has been issued for your order. You will see this reflected in your original form of payment shortly, depending on your banks processing time.Additionally, as a gesture of our apology, weve added a 50% discount for a future order. This discount does not expire fo... read more

Jessica S's profile image
Jessica S 
8 months ago

I would have given NO STARS if I could have. I placed an order online with Teleflora to have flowers delivered for my friend's birthday and those flowers were never delivered. Nor was I contacted by Teleflora to inform me that the flowers were not delivered. I had to contact them multiple times to determine the order was not delivered. I was also told by the agent that confirmed my order was not delivered that since most florists are closed on Sundays that I shouldn't have placed my order for a Sunday delivery. My response w... read more

Business response:

Hello *******,Were truly sorry for the disappointment and frustration that we caused. Your flowers should have been delivered as promised, and the lack of communication is not the experience we want for our customers. Please know this is not a normal occurrence. We have issued a full refund for your order, please allow **** 2-10 business days to process this refund. We hope you will give us the opportunity to provide you with the Teleflora experience you deserve.If you have any further questions or concerns, please feel free... read more

Marrissa J's profile image
Marrissa J 
8 months ago

Teleflora was to deliver flowers to my parents for their anniversary today 2/16/26. The delivery never came and my parents were waiting around for the delivery all day. I placed the order for the flowers 4 days ago so I don't understand why this order didn't come when it needed to. I expressed my concerns and all Teleflora did was say I would get a Refund in 2-10 days. That's so not cool now I have to wait for my funds to post back to my account. I ask for something to make this right and nothing. All I ask for was a free fl... read more

Business response:

*******,Thank you for reaching out, and Im truly sorry for the experience you and your parents had. An anniversary delivery should feel special, not stressful, and I completely understand how disappointing it was for the flowers not to arrive as scheduledespecially after you placed the order days in advance. Your parents waiting all day only adds to the frustration, and you deserved better from us.I also understand how upsetting it is to be told youll need to wait for the refund to process. While the refund is already underw... read more

Sean M's profile image
Sean M 
8 months ago

4 Honest Reviews I bought the Teleflora Membership and let them ruin several flower deliveries before I stopped using them. Hopefully you can learn from my mistake and choose another service or go directly to a local florist. After they failed on half of the flower deliveries in one way or another, they were refused to refund the membership that had never offered any service-add. Every order I placed was done at least 2 weeks in advance and they still managed to leave a negative **** on multiple holidays. Order 1 - Teleflora... read more

Ike O's profile image
Ike O 
8 months ago

Terrible. False advertising, late, and terrible customer service. Dont buy. 

Business response:

Hello ***,We're truly sorry to hear about your experience. This is certainly not the standard we aim to provide. We understand how disappointing it can be when an order does not meet expectations, especially for something as meaningful as a *********** Day floral arrangement.We have issued a full refund for your order in the amount of $76.94, please allow 2 to 10 business days for your financial institution to post this to your account. We sincerely apologize for the substitution and the frustration this caused. We take feed... read more

Desmond F's profile image
Desmond F 
8 months ago

I ordered well in advance (2/8) for a Friday (2/13) Valentines delivery. I received a message on 2/13 stating Your flowers are scheduled to be delivered today.. On 2/14, I was contacted and told that my delivery could not be made today (already a day late) due to the holiday and that Monday, 2/16 would be the new delivery date. Absolutely not! Pay full price for a late delivery - with the surprise ruined? No. I requested and was granted a refund. I will never use Teleflora again. 

Business response:

Hello *******,Thank you for your feedback. Were truly sorry for the frustration caused by the delayed Valentines delivery and the inconvenience this created during such an important occasion. This is not the experience we want for our customers. Were glad we were able to provide a refund, but we understand the disappointment and the impact it had on your plans. If youd like to discuss this further, please feel free to contact us at ************ so we can assist you directly.Kind regards,********* *., Teleflora 

David L's profile image
David L 
8 months ago

Ordered purple tulips paid for deluxe instead got pink tulips and look like thebstart process of it dying 

Business response:

Hello *****, were very sorry to hear that the tulips you received did not match what you ordered and arrived in poor condition. Receiving pink tulips instead of the purple deluxe arrangement you selected is understandably disappointing, and the quality you described is not the standard we aim to provide. Thank you for bringing this to our attention. As noted in our communication, a 50% refund has already been issued, and a 50% future discount has been applied to help make this right. Please note that refunds typically take 2... read more

Frequently asked questions about Teleflora

How is Teleflora rated?

Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews. 

When is Teleflora open?

Teleflora is open now. It will close at 5:00 p.m.