Teleflora's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Teleflora

2.7
  • Business Services
  • Los Angeles, CA

About this business

Business Services

Location details

11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 5:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
2.72,302 reviews
Select a rating
Brian D's profile image
Brian D 
9 months ago

Teleflora was supposed to send flowers to a friend's grandmother's funeral. I asked that they be delivered the day before the funeral. I ordered well ahead of time, they called me on my way to the funeral and said they were not going to be able to deliver, leaving me no time to make other arrangements. I was severely disappointed with the entire situation and will never be using this "service" again. 

Business response:

Hello *****, Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry that the sympathy arrangement did not arrive in time for the service. We understand how important these moments are, and we sincerely regret the additional disappointment this caused during an already difficult time.Please know that this is not the level of service we strive to provide. We are reviewing what went wrong so we can prevent this from happening again in the future.Again, accept our sincere apologies.Kind regards,****** Teleflora 

Angela G's profile image
Angela G 
10 months ago

Never delivered order with no notice. Had to call company and offered to resend at later date for more money than my original order. On the phone with them for over an hour. Not US company or customer service. Will NEVER use them again!! 

Business response:

Dear ******,We are sorry to hear about your experience and understand your frustration.After reviewing your complaint, we confirm that the order was not delivered as expected and that the situation required you to contact our customer service team. We regret the lack of proactive communication and the time you spent on the phone. This is not the experience we want for our customers.Per your request, a full refund has been issued to the original payment method. Please allow 210 business days for the refund to be reflected, de... read more

Donna F's profile image
Donna F 
10 months ago

I haven't used teleflora for years because they would send out the smallest bouquet versus the premium one that I purchased. This literally happened twice but I couldn't find what I wanted elsewhere so I thought I'd try it again and once again my friend got the bouquet that was the smallest one not the premium one. I'm wondering since this has happened to me three times did they do this to other people? The only reason why I would know is my friend posted on her ******** thanking me and then I noticed how tiny it is versus t... read more

Business response:

Dear *****,Thank you for sharing your feedback. Were very sorry that the bouquet delivered did not reflect the Premium arrangement you purchased, especially since this has happened more than once. We understand how frustrating this is and regret that a refund did not fully resolve your concern.Your comments will be shared with our quality and florist teams for review. This is not the experience we want for our customers, and we appreciate you bringing it to our attention.If you have any further questions or concerns, please ... read more

susan a's profile image
susan a 
10 months ago

The arrangement I ordered was not the one that got delivered. Called the florist and was told they (teleflora) changed the order without my approval to something cheaper but kept my money for the more expensive one. Also learned that they keep more than half the money and expect the florist to make the arrangements with less than half of what it cost to make it. I will be doing all my business directly with a florist from now on. Shame on you for ripping hard working people off. 

Business response:

Dear *****,Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the frustration and disappointment you experienced with your recent order. That is not the experience we want for our customers, and we truly regret that the arrangement delivered did not match what you originally ordered.We have issued a full refund for your order. Please allow 210 business days for the funds to be returned to your original method of payment, depending on your bank or card issuer.We understand how upsetting this situa... read more

Thomas L's profile image
Thomas L 
10 months ago

Unacceptable Service from Teleflora I am beyond disappointed with Telefloras handling of my order. I placed an order three days in advance for a funeral arrangementan occasion where timing and reliability are critical. On the day of the service, I received a call informing me that Teleflora could not fulfill the order because there was no one in their network available. My only options? Deliver the flowers to someones home at a later date or cancel the order.This is not just inconvenientits unacceptable. For a national compa... read more

Business response:

Hello ******,Im truly sorry for the experience youve had with Teleflora. I understand how important it was to have your order delivered on time, and I regret that we failed to meet that expectation.This is absolutely not the level of service we aim to provide, and I sincerely apologize for the lack of communication and the inconvenience caused. Id love the opportunity to make it right. Could you please share your order details so I can investigate further and ensure this doesnt happen again? You can email order information t... read more

Sandy H's profile image
Sandy H 
10 months ago

Flower arrangement was nothing like what was described. It was much smaller and not the same colors. It was confirmed to be delivered on a Wednesday, but wasn't delivered until late Thursday. When I called, they promised to give me a 25% refund. 

Business response:

Hello *****!We are truly sorry you were dissatisfied with the arrangement received and for any delivery issues. We strive to provide the best in product and in service and regret failing you on this order. For this inconvenience, I have issued a 50% refund back to your original form of payment. Please keep in mind that it normally takes your financial institution 2-10 business days to reflect the refund, or by 1/5/26. If there is anything else we can assist you with, please let us know. We can be reached at **************, b... read more

DouglasJoseph's profile image
DouglasJoseph 
10 months ago

I am without doubt the victim of deceptive advertising. I received an email offering a discount enticement for a floral gift. On **************** I placed an order for birthday flowers for my step mother. I paid faithfully by credit card, received confirmation of delivery the next day and proceeded cross country. Amongst the myriad spam emails was a note from Teleflora on ******************(her birthday) stating that Teleflora was unable to fulfill my order within their network of florists. This is entirely unacceptable. The... read more

Business response:

Hello ******* ******,We sincerely apologize for the issue with your floral order. Unfortunately, at this time we are unable to fulfill orders with florists outside of our network. Expanding these partnerships is something we are actively working toward and hope to offer in the future.Your experience is not representative of the level of service we strive to provide, and it is certainly not the Teleflora experience we want our customers to have. We will be forwarding this ZIP code through the appropriate channels to help prev... read more

Aleksandr D's profile image
Aleksandr D 
10 months ago

I ordered flowers for a funeral, never got an email confirmation and never got the flowers. DO NOT ORDER FROM THIS PLACE. SCAM!!!! 

Business response:

Hello********* ********,Please accept our deepest condolences for your loss. We sincerely apologize for the inconvenience this may have caused during such a difficult time. After reviewing your order, we made several attempts to reach you regarding the name of the deceased, as the floral shop needed this information to ensure delivery to the correct service. Unfortunately, we were unable to obtain the necessary details, and the order was ultimately canceled and refunded.As discussed, when you contacted us yesterday via both ... read more

Laura G's profile image
Laura G 
10 months ago

I ordered flowers for my aunts funeral on the 30th of last month to be delivered today December 14 and they never showed up they kept telling me they were delivered but the funeral home said they never got them family that was there conformed that they never showed up. I was not the only family member who ordered flowers from them that never showed up 

Business response:

Dear *****,I apologize for the inconvenience, and I am terribly sorry to hear of your loss. A full refund of $258.40 has been issued back to the original form of payment. Please allow 2-10 business days for this to appear in your account or no later than 12/30/25. It has been my pleasure to assist you. If you have any further issues or inquiries, please don't hesitate to give us a call at **************. Kindly, ***** *., Teleflora 

Frequently asked questions about Teleflora

How is Teleflora rated?

Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews. 

When is Teleflora open?

Teleflora is open now. It will close at 5:00 p.m.