Teleflora's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Teleflora

2.7
  • Business Services
  • Los Angeles, CA

About this business

Business Services

Location details

11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 5:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
2.72,302 reviews
Select a rating
Letty F's profile image
Letty F 
8 months ago

Sunset Funeral Home website, the obituary of your loved one prompts you to order flowers. Entered request at 12:02pm on 2/13/2026 in the amount $154.17 to be delivered the same day with service between 6-9 pm. I received receipt from Teleflora. I contacted Teleflora at 3:30 and phone system advised flowers on the way or have been delivered. At 4:00pm contacted ******** home advised no flowers yet. I went to the service 6:00 pm that evening and no flowers were delivered, service concluded at 9pm and prompted to call Teleflora... read more

Business response:

Hello *******,Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologize for the distress caused during such a difficult time. Your floral order should have been handled with the utmost care and urgency, and we regret that it was not delivered for the service as requested. We understand how upsetting this added stress must have been while you were grieving.We see that a refund has been requested, and we want to assure you that once processed, refunds typically take 210 business days. If you need further assistance or ... read more

Gina P's profile image
Gina P 
8 months ago

If I could give them a zero, I would. I sure wish I had read the reviews. Just awful. I paid $66 for an order after several discounts...was supposed to be a $50 deal of the day and a $6 Get Well balloon. This is what my mother-in-law received for $66. It's not even fresh, but a few carnations, daisies, and a Happy Birthday balloon instead of a Get Well balloon. How embarrassing. When I called for a refund, they offered me a 25% refund. I asked to speak to a manager. They didn't warn me that I'd go into a queue when they tran... read more

Business response:

Hello **** *******,I apologize for the inconvenience this has caused you and hope that you will give us another chance in the future. A full refund has been issued back to the original payment method. Please allow 2-10 business days for this to reflect in your account. Please don't hesitate to reach out if you have any further questions or concerns at **************.Warm Regards,***** *.Teleflora 

Christina V's profile image
Christina V 
8 months ago

Do not use Teleflora. This company is a total scam. I paid good money just for them to take my money and deliver awful flowers for my aunts birthday. The arrangement was beautiful online and what they delivered looked like the scraps from the floor of a floral shop. Then when I requested my money back because I did not receive anything close to what I paid for they gave me the run around and put me on hold 4 different times. I felt like they were trying to get me to give up on my refund. They also tried to say that sometimes... read more

Business response:

Hello ********* ******,I apologize for the inconvenience this has caused you. I do show that a full refund was issued on 2/12/26 when we spoke with you. Please allow 2-10 business days for this to reflect in your account or no later than 2/25/26. If we can be of any further assistance, please reach out to us at **************.Thank you,***** *.Teleflora 

MTsethliX T's profile image
MTsethliX T 
8 months ago

I would give 0 stars if I could. I recently ordered a beautiful rose arrangement for my aunt who is in the hospital and not doing well. Teleflora delivered the saddest possible arrangement for the money I paid. The arrangement had two full size carnations, some smaller carnations, and yellow daisies with greenery. I ordered Teleflora's Radiant Reverie which clearly has roses, yet not one rose was included. I called to complain and was offered a 20% refund and then a 50% refund which I declined because I want the flowers I or... read more

Business response:

Hello ******, I am truly sorry you were not happy with your order. Unfortunately, we do not do re-deliveries. I have issued you a full refund for this order of $74.20. Please allow 2 to 10 business days to see that back on your form of payment or by 02/27/26. Again, I do apologize that your order was not correct. Best regards, *** *. Teleflora 

Nita W's profile image
Nita W 
8 months ago

I will never use this company again. Not only did they fail to deliver the arrangement on time for my friends birthday, but the flowers looked nothing like I ordered. They also left it outside instead of contacting my friends to schedule a handoff. Unfortunately in the heat and humidity, the flowers wilted and died. What a waste of my money. I contacted them for a refund and they credited $28 out of $114. I was so disappointed and embarrassed that my friend received such a disastrous bouquet for her birthday. 

Business response:

Dear ****,Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the issues surrounding your recent order and for the disappointment it caused you and your friend. This is not the level of service or quality we aim to provide, especially for an occasion as special as a birthday.We have issued a full refund for your order. The refund has been processed to your original method of payment and should appear on your account within 2-10 business days, depending on your financial institution.Plea... read more

Steve A's profile image
Steve A 
9 months ago

Have pictures of what was received and what was advertised. Not even close. I would consider false advertising. No help from the customer service but a 25% off future order. I will never use them again and I suggeste no one else either. I Wish I could post the pictures for proof. Completely terrible. This was for a 15yr wedding anniversary. 

Business response:

Dear *****,Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the disappointment you experienced with your order, especially given that it was for such a meaningful occasion as your 15-year wedding anniversary.After reviewing your concerns, we have processed a full refund for your order. The refund has been issued back to the original method of payment and should appear within the standard processing time set by your financial institution.We regret that the product you received did not match what... read more

Gail S's profile image
Gail S 
9 months ago

I ordered flowers 5 days in advance of my sisters 60th birthday. 90 minutes before the flower arrangement was scheduled to be delivered, I received a text and email that there was a problem with the order and I was to call customer service. The customer service representative told me that the delivery could not be completed because they could not reach the local florist. When I asked whether that was the only florist in the state of ********, they said they called others, but could not find one that would deliver. They said ... read more

Business response:

Hello ****! We truly regret the inconvenience and disappointment this caused for your sister's 60th birthday. The requested product was unavailable, with no similar options from the delivering florist. We've issued a full refund to your original payment method (expect 210 business days, or by 1/26/26). We've also sent a 25% future discount code via separate email, valid for 6 months. It has been my pleasure. Please reach out at **************, email, or chat on Teleflora.com if we can help further.Sincerely, ***** L Teleflor... read more

B. F's profile image
B. F 
9 months ago

I ordered flowers 2 days in advance of my son and daughter-in-law's 1st wedding anniversary. The next day, I received a notice my order was being cancelled for some 'irregularity'. There was NO irregularity: my ********** already processed the charge. I called the phone number and answered some questions and the automated system said the order would then be delivered. On the day of, I rechecked the order status and found out the order was STILL cancelled. I called customer service, was escalated to a 2nd level assistant and ... read more

Business response:

We regret the inconvenience and disappointment with your son's and daughter-in-law's anniversary order. Our system flagged the order as questionable and canceled it to protect against potential misuse. A full refund was issued, in full, on 1/13/26. Please allow your bank or financial institution 2-10 business days to reflect it on your bank statement, or by 1/27/26. We apologize for any confusion during the call with our order identification and status systemthis does not reinstate orders. For assistance, please call us at *... read more

Kimberly G's profile image
Kimberly G 
9 months ago

Routinely takes money from hard-working florists, you are pushed to get orders in certain zip codes, for the gain of the organization. 

Frequently asked questions about Teleflora

How is Teleflora rated?

Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews. 

When is Teleflora open?

Teleflora is open now. It will close at 5:00 p.m.