Teleflora's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Teleflora

2.7
  • Business Services
  • Los Angeles, CA

About this business

Business Services

Location details

11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 5:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
2.72,302 reviews
Select a rating
Mitch G's profile image
Mitch G 
7 months ago

I would not recommend anyone to do business with Teleflora. I placed two separate orders for two separate towns for Get Well flowers. I was scheduled for next day delivery and on the morning of the day of delivery, I get an email from ********* stating delivery cant be made on scheduled day. I call customer service and they cant provide any explanation as to why. They just kept saying the florist cant deliver today. He tells me if they can deliver it on Sunday and as Im talking to him on the phone, another email *** es stati... read more

Business response:

Hello *****,Im very sorry for the frustration this situation has caused, and I truly appreciate you bringing it to our attention. We want to make this right as quickly as possible. Unfortunately, we were unable to locate your order using the information provided in your BBB ************* assist you further, please share the order or reference number, the email address used to place the order, or your phone number so we can investigate and work toward a resolution ************ can reach us at ************** or through the Con... read more

Colleen K's profile image
Colleen K 
7 months ago

How can Teleflora possibly have an A+ rating? I just used them for the first time and it has an awful business model! I paid $102 for a beautiful picture of what was to be sent to a friend. What she got was nothing like the picture! It looked like someone shoved some babies breath and white carnations into an old vase. No ribbon either. I called the *************** and she said they dont get the $102 from Teleflora. They got $70 and had to take money out for delivery. I paid $19.99 for delivery to Teleflora but they kept it.... read more

Business response:

Hello *******, Were truly sorry that your experience fell short of your expectations, and we understand how disappointing it is when an arrangement doesnt match the sentiment you intended to convey. We appreciate you taking the time to share your concerns.A full refund of $102.36 was issued on 03/19/26, and it should appear back on your card within 210 business days, no later than 04/02/26.We also sent a 50% discount code for future purchases to your email as a gesture of goodwill.Thank you again for your feedback. Were alwa... read more

Melissa P's profile image
Melissa P 
7 months ago

HOW does this company have an A+ rating? What a scam. Why do they list we cant guarantee this exact item, it might as well say we are going to roll dice and send what we want. What I ordered and what was received werent in a remotely similar vase (different shape, different color), werent similar florals or even the same color scheme. No attempt was made to contact me to ask what I might like since apparently NOTHING I had chosen was available. When I contacted them they gave me 1/4 my money back and a coupon code. Hah. 0/10... read more

Business response:

Hello *******! We sincerely apologize for the disappointment you experienced with your order. The issues you described do not reflect the quality or communication we strive to provide. After reviewing your concerns, *** issued a full refund back to your original form of payment. Please allow your bank 2-10 business days to reflect your refund. Your feedback is truly appreciated, as it helps us improve our processes moving forward.If you have any additional questions or need further assistance, were here to help. You can reac... read more

Jane M's profile image
Jane M 
7 months ago

Teleflora was engaged directly through a link on a funeral home website to provide a spray of flowers for a memorial service I could not attend. The order was placed 5 days in advance of scheduled delivery. I only received notification, by email, that my order could not be fulfilled 2hours ahead of the service, the day of the service. Leaving me no other option to find another florist within this timeline. I can certainly understand their inability to fulfill an order through a local florist, for any number of reasons. Howev... read more

Business response:

Hello **** ******,We are so sorry to hear of your loss and of the trouble you experienced. I have been unable to locate your order with the information provided. Please reach out to us at **************, and we will be happy to make this right for you. This is not a typical Teleflora experience, and we hope you will allow us to retain you as a customer in the future.Warm Regards,***** PTeleflora 

Morgan J's profile image
Morgan J 
7 months ago

My mom would have had flowers on her birthday, but Teleflora was "unable to fulfill my order within their network of florists" and canceled my bouquet. Should have read the reviews. What a disappointment. Would give less stars if possible. 

Business response:

Hello******,Were very sorry for the disappointment. Unfortunately, we do not have a local florist in the area who is able to deliver, which is why the order was canceled. We understand how upsetting this was, especially on your moms birthday. This is definitely not the experience we want our customers to have.I reviewed your order and a full refund was issued to your original form of payment. Please allow **** 2-10 business to process this refund. If you have any further questions or concerns, please feel free to contact us ... read more

Esther K's profile image
Esther K 
7 months ago

The only reason I used Teleflora was because they were featured in a *************** promotion, which gave the impression that this was a reputable service.Unfortunately, my experience was the complete opposite.I ordered a sympathy bouquet for a friend whose mother is currently battling cancer again. The delivery location was a small business with clearly stated hours of 10 AM 5 PM, which I included in the delivery *************** 6:53 PM, Teleflora notified me the flowers had been hand delivered. The business had been close... read more

Business response:

Hello ******,Thank you for sharing your experience. Im very sorry for the frustration this caused, especially given the importance of sending a thoughtful gesture during such a difficult time. A delivery marked as hand delivered after the business had already closed, combined with the inability to confirm the florist or verify the delivery, is understandably upsetting and not the level of service you should expect.I also understand how seeing Teleflora promoted through *************** created an expectation of reliability. W... read more

Debbie B's profile image
Debbie B 
7 months ago

I ordered a succulent arrangement and spent over $100. The order was filled with a houseplant in a measly pot. It looked pathetic. Im guessing that this is their business model. Ripping off the customer hoping they wont get caught. My recipient sent a photo and I was shocked. I will never use them again and highly recommend everyone reading this not to use them. 

Business response:

Hello ******,We are very sorry to hear about your experience and understand how disappointing it must have been to receive something that did not match what you ordered. This is not the level of quality we want for any of our ************ order to review what happened and assist you further, we will need additional information to locate your order. Please provide the recipients name, delivery address, and order number so we can look into this right away.We appreciate you bringing this to our attention and look forward to res... read more

Linda P's profile image
Linda P 
7 months ago

We ordered the Deluxe Cotton Candy flowers for a dear cousin's 2 hour visitation. The flowers were delivered on time. When we saw the very tiny "bouquet," I nearly burst into tears. There were 2 pink flowers and the rest were WILTED daisies. There should have been roses, mums, pink carnations, etc. - a lovely full arrangement. I ordered February 24 for February 27 visitation. Teleflora offered us a 25% discount and 25% off next bouquet ordered, which is a joke. We had paid $70 (yes, they gave us a discount when we ordered th... read more

Business response:

Hello *****,I apologize for the inconvenience this has caused, and I am so sorry to hear of your loss. I have reviewed your order and issued a full refund back to the original payment method. Please allow 2-10 business days for this to reflect in your account or by 3/18/2026. This is not a typical experience, and we hope that you will give us another chance in the future. Warm regards, ***** *., Teleflora 

Judi T's profile image
Judi T 
8 months ago

This company does not deserve any stars. Wanted to send my sister-in-law an arrangement for her 70th birthday which landed on a Sunday. I even paid $15 to have it delivered by 1:00 pm. All day their AI customer service stated that the order was in route or already delivered. She never received it. She was home all day. The next day I sent a note to Teleflora. They did not ask if I wanted to try again or have it re-routed - my order was just cancelled. Fine! I sent her an Amazon gift card that was instantly sent. This was my ... read more

Business response:

Hello****,Thank you for reaching out, and Im truly sorry for the disappointment caused by your order being canceled. I completely understand how frustrating that can be, especially when you were counting on your delivery.After reviewing the order, it was canceled because no florist was available to accept and fulfill it on Saturday, and most of our partner florists are closed on Sundays. Per our system guidelines, any order that remains unfulfilled for two consecutive days will automatically cancel, which is what happened he... read more

Frequently asked questions about Teleflora

How is Teleflora rated?

Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews. 

When is Teleflora open?

Teleflora is open now. It will close at 5:00 p.m.