This profile has been claimed by the business owner or representative.
11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
I ordered a bouquet, candy, and chocolate for my daughters 17th birthday to be delivered the same day. Teleflora sent me a message telling me that they have canceled my order because it was identified as being questionable. They didnt explain or provide any valid reasons as to why. They just canceled my order and made me look like a delinquent father who didnt remember his own daughters birthday. Teleflora had ruin my daughters birthday and her image of me. I had to use another company to send flowers, candy, and a ballon a ... read more
Business response:
Hello ******, Thank you for sharing your experience. We are truly sorry to hear how deeply this situation affected you and your relationship with your daughter on such an important occasion. We understand the disappointment and frustration you felt when your order was canceled, particularly when it was intended to celebrate her 17th birthday and strengthen a meaningful family connection.Teleflora utilizes security and fraud-prevention measures designed to protect both customers and recipients. In some cases, orders may be fl... read more
telaflora passed a bee well bouquet (premium) order to a florist who failed to deliver before 1:00 pm the day of along with a tip to make sure it made it to the hospital.Daughter left hospital with no get well flowers.If my money is not returned for the order placed .BBB will be notified of fraud.Iwill be all over social media on this not to order from this compamy.
Business response:
Hello *******, We sincerely apologize for the disappointment and inconvenience caused by this order. We understand how important it was for the Get Well bouquet to be delivered to the hospital before your daughter's discharge, and we regret that the local florist was unable to fulfill the requested delivery time.After reviewing the order, we confirmed that the service did not meet expectations. As a result, a full refund of $151.10 has been processed and issued to the original method of payment. Please allow 2 to 10 business... read more
An absolute disappointment with no resolve. I ordered an expedited delivery on 05/06/2026. Not only did the flowers look nothing like what was paid for but they arrived dead and weeping and late. I received numerous notifications that they were successfully delivered on time. When I reached out to the recipient they had not been delivered and came a day after my email and text confirmation that they were. I had the recipient send me their ring video evidence of the actual delivery and I reached out to customer service with i... read more
Business response:
Hello ***, Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the disappointment and frustration caused by your experience. We understand how upsetting it is when an expedited order arrives late, does not meet expectations, and the flowers arrive in poor condition. We also recognize the concern caused by receiving delivery notifications before the order was actually delivered.Unfortunately, we were unable to locate an order associated with the information provided in this review. To allow us to fully in... read more
Horrible, order funeral arrangement on Saturday for funeral on Monday. The arrangement was never delivered and it took me 2 hours to connect with someone and received the run around. Kept saying I would receive an email but I didnt. Would not recommend them .
Business response:
Hello *****,Im very sorry for your experience, especially given the importance of a funeral arrangement. I completely understand how upsetting it must have been to have the order not delivered and to encounter difficulty reaching support. I reviewed your order and a full refund has already been issued for this order. Depending on your credit card provider, please allow **** 210 business days for the refund to appear on your account.We sincerely apologize for the inconvenience, lack of communication, and frustration this caus... read more
I ordered a new baby arrangement from this company. It is the worst arrangement I have ever seen. I could have gotten a better arrangement from a supermarket. It is nothing like what I ordered. I ordered a premium arrangement and this is far from premium. It has big bare spots throughout it and a lot of the flowers are missing 30-50% of their petals. I paid $112.00 for this arrangement and when I contacted this company they gave me a refund of $20.02 which is more of an insult than a rectification. I would not recommend Tele... read more
Business response:
Hello ***** Shaper,I sincerely apologize for any inconvenience this situation may have caused. Unfortunately, I was unable to locate your order using the information provided.At your earliest convenience, please contact us at **************, and a member of our team will be more than happy to assist you and ensure this matter is resolved promptly.We truly appreciate your business and look forward to assisting you further.Warm regards,***** *.Teleflora
Zero stars if I could. This was one of the most heartless and disgraceful customer service experiences I've ever had.I trusted Teleflora with one simple, incredibly important job: deliver funeral flowers on the day of the funeral. They completely failed. The flowers were never delivered, and instead of making it right, they simply canceled the order and refunded my moneyas if a refund could replace a missed opportunity to honor someone who had passed away.A funeral is not a birthday or an anniversary. There are no do-overs. ... read more
Business response:
Dear *. *******,I am very sorry for your loss and sincerely apologize for the inconvenience you experienced during such a difficult time.Regrettably, the local floral shop did not notify us of the issue until the day of the services, which prevented us from resolving the matter sooner. Please be assured that a full refund has been issued to your original form of payment. Kindly allow ************************************************** your account.This situation is not representative of the level of service we strive to provi... read more
Would rate 0 stars, if possible. I paid extra for the largest arrangement & for delivery before 1:00 PM & did not receive either one. Ill post pics of what I ordered vs what I received, if possible.
Business response:
Hello *****, Were very sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. We sincerely apologize that the arrangement you received did not reflect what was ordered, especially after you selected our largest option and requested delivery before 1:00 PM.We understand how disappointing this must have been, and this is not the level of quality or service we strive to provide. To help make this right, a full refund has been issued, and we have also provided a 50% discount on a future order as a... read more
am extremely disappointed with Teleflora and will never use them again.I ordered a Father's Day bouquet for my husband and paid an additional fee for expedited delivery. The flowers never arrived. Not only did Teleflora fail to deliver the order, they failed on the one day that mattered most. A Father's Day gift delivered after Father's Day is meaningless.While I was eventually refunded, that does not make up for the ruined occasion, the embarrassment of having no gift arrive, or the time I spent trying to resolve the issue.... read more
Business response:
Hello ****,Im truly sorry for the disappointment and frustration this experience causedespecially on an important occasion like Fathers Day. I completely understand how upsetting it must have been when your gift didnt arrive as expected, despite paying for expedited delivery.While Im glad a refund was issued, I recognize that it doesnt make up for the missed moment or the stress and embarrassment you experienced. Your feedback regarding the handling of your concern and the resolution provided has been noted, as this is far f... read more
I am extremely disappointed with my experience using Teleflora for funeral flower arrangements.We chose Teleflora because we liked the selection of arrangements available on their website. We placed our order well in advance and received confirmation that everything was set. Several days later, I called customer service simply to verify that the flowers would be delivered before the funeral service. To my shock, the representative informed me that the orders could not be fulfilled and stated that if I had not called, we like... read more
Business response:
Hello ***,Thank you for taking the time to share your experience. We are truly sorry to hear about the frustration and disappointment you described, especially given the sensitive nature of funeral services. We understand how important it is for everything to go as planned during such difficult times, and we regret any added stress this situation may have caused.After carefully reviewing the details provided, we were unable to locate an order associated with this experience. Its possible that the order may have been placed u... read more
Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews.
Teleflora is open now. It will close at 5:00 p.m.