Teleflora's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Teleflora

2.7
  • Business Services
  • Los Angeles, CA

About this business

Business Services

Location details

11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 5:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
2.72,302 reviews
Select a rating
Jaimi L's profile image
Jaimi L 
3 years ago

Delivery was good. Problem is the flowers that were sent were NOT the flowers I chose. They weren't even a little bit close in style. Thats frustrating. I chose that particular style because that's what I wanted and to see what was actually sent was night and day. I won't use this company again. I wasn't even notified. 

Business response:

Hello *****,I am truly sorry your order was not correct when delivered. I have issued you a full refund in the amount of $83.67 and sent you a 30% future discount code. You should see that refund in 2 to 10 business days or by 07/07/23. Please accept our apologies and if you need anything further you can call ** at **************.Kindest regards,********** Teleflora 

Kim J's profile image
Kim J 
3 years ago

My order was cancelled. That was disappointing. I had no idea. 

Business response:

Hello ***,Thank you for your Teleflora order. We appreciate your business. I apologize we had to cancel your order as we usually are able to provide great coverage across the ** within our network of florists. We were unable to locate a shop in your recipients are and have canceled your order and refunded you in full. You should see a refund issued back to your original form of payment within **** business days or by 07/06/23. Again, please accept our most sincere apologies. If you have any further questions or concerns.Best... read more

Kelly H's profile image
Kelly H 
3 years ago

I understand that they contract with local florists, but I was very disappointed with them. The flowers I ordered didnt get delivered on the day contracted. They offered no compensation for failure to deliver. Not happy. 

Business response:

Hello *****,Please accept our sincerest apologies for the issues you have experienced with our service at Teleflora. It would be a pleasure to assist you further, however, there is not enough information provided for me to access you order and assist you. Please contact us at **************. We appreciate you as a customer and we hope to hear back from you.Best regards,****** Teleflora 

Amanda O's profile image
Amanda O 
3 years ago

Sent a premium bouquet to my mother after surgery. I am so embarrassed. The sad and frankly, stupid scrawny looking thing that showed up didn't even look anything like the cheaper version of what I purchased. My mother sent me pictures and thanked me for the flowers and all I could do was shake with anger. I have used teleflora so many times. I am questioning the kinds of flowers people are actually receiving from me. Why cant a person just order flowers for a loved one and know that what they purchased is what the recipient... read more

Business response:

Hello ******,Please, let me offer my sincerest apologies that you were unhappy with the order delivered. I have issued a full refund and you should see that refund in 2 to 10 business days or by 07/06/2023 in the amount of $101.03. Unfortunately, I cannot give you the florist's name on the order due to a contract between Teleflora and the florist. If you need anything further please feel free to reach out to ** at **************. Again, I am truly sorry.Kindest regards,********** Teleflora 

Vicky L's profile image
Vicky L 
3 years ago

I am very disappointed. I requested a specific delivery date, and instead, the flowers were delivered two days early. A dear friend lost her husband earlier this year and I wanted the flowers to arrive on their anniversary date because I know that's going to be a very difficult, sad day for her. I really wanted to surprise her and let her know we were thinking of her on that specific day. Also, I understand a floral arrangement may not look "exactly" like the one pictured due to the availability of flowers. But when my frien... read more

Business response:

Hello *****, I apologize that you were not satisfied with the order that was delivered for your dear friend. I have requested redelivery of your floral gift for tomorrow 6/22/23. I have also increased your refund to 50%. A future discount was also issued on your order and emailed to the email address provided. Please contact ** if you have any more questions or concerns at **************. We hope you will give us another opportunity to provide you with the excellent service you deserve. Thank you, ************** Teleflora 

Michael S's profile image
Michael S 
3 years ago

The order was never delivered so I leave zero stars! 

Business response:

Hello *******, Thank you so much for contacting Teleflora. I am very sorry for any inconvenience. We are currently researching this matter further. As soon as we are in contact with the local florist during their regular business hours, we will reach back out to you. It has been my pleasure to assist you. If you have any further questions or concerns, please dont hesitate to contact us. Best regards, **************** 

Amanda O's profile image
Amanda O 
3 years ago

Sent a premium bouquet to my mother after surgery. I am so embarrassed. The sad and frankly, stupid scrawny looking thing that showed up didn't even look anything like the cheaper version of what I purchased. My mother sent me pictures and thanked me for the flowers and all I could do was shake with anger. I have used teleflora so many times. I am questioning the kinds of flowers people are actually receiving from me. Why cant a person just order flowers for a loved one and know that what they purchased is what the recipient... read more

Business response:

Hello ******,Please, let me offer my sincerest apologies that you were unhappy with the order delivered. I have issued a full refund and you should see that refund in 2 to 10 business days or by 07/06/2023 in the amount of $101.03. Unfortunately, I cannot give you the florist's name on the order due to a contract between Teleflora and the florist. If you need anything further please feel free to reach out to ** at **************. Again, I am truly sorry.Kindest regards,********** Teleflora 

Harry T's profile image
Harry T 
3 years ago

Disappointed that my order has not been delivered on 5/20/23 as requested. 

Alina Gamboa's profile image
Alina Gamboa 
3 years ago

The flower arrangement I order is not what the recipient received. First, it was delivered on the wrong day, 2nd, i paid for orchids (premium) to be part of the arrangement and it did not have ONE orchid. Now I understand that some colors and vases might not be available, but t** was NOTHING to what I ordered and paid extra for. I complained and after a lot of back and forth they gave me a credit of $30 when I paid over $100. 

Business response:

Hello *****,I am so sorry that what you ordered wasn't what was delivered! I have looked over your order and a full refund has been issued to your original form of payment. We have also entered a Complimentary re-delivery at no cost to you for delivery tomorrow, Wednesday 6/21. My sincerest apologies that we fell short on this order, and we hope to give you the Teleflora experience you deserve.Thank You,**********************Teleflora 

Frequently asked questions about Teleflora

How is Teleflora rated?

Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews. 

When is Teleflora open?

Teleflora is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.