This profile has been claimed by the business owner or representative.
11444 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA, 90064, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
I ordered the most expensive option for my order for a friend for her birthday and what arrived was extremely disappointing. The photo showed very little flowers and extremely small; smaller than the least expensive option to choose from. I will not be ordering from telefloral again and have had better experience at other places.
Business response:
Hello ******, thank you for contacting Teleflora. Im sorry that you were disappointed in the arrangement delivered. Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a refund in the amount of $ ***** issued back to your original form of payment within **** business days or by 07/10/2023.
Not the flowers I ordered. The size was wrong and there were no orange roses. Disappointed.
Business response:
Hello ****, I apologize that you were disappointed in the substitution, I understand why you are upset. Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a full refund issued back to your original form of payment within **** business days or by 07/7/2023. Again, please accept our most sincere apologies. If you have any further questions or concerns, please dont hesitate to contact us. Best Regards, **********************, Teleflora
Very disappointed with the birthday flowers that were delivered. First, they never showed they were delivered online and then when I saw the actual arrangement, I was even more disappointed for how much I spent. I gave 2 stars because I was refunded $24 out of $98. Ugh. The florist they used should be reviewed. The next time I order flowers I'll go directly through a local florist.
Business response:
Hello ********* I apologize that you were disappointed in the substitution, I understand why you are upset. Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a full refund issued back to your original form of payment within **** business days or by 07/07/2023. Again, please accept our most sincere apologies. If you have any further questions or concerns, please dont hesitate to contact us. Best Regards, **********************, Teleflora
So disappointed. I saw a photo of the America the beautiful bouquet I ordered and it looked nothing like the online sample. All I can say is one and done.
There was a glitch with the system that populated the wrong information in the deliver to: section of the order. This is not acceptable. I had to then call and spend way too much time getting this corrected. Over here mourning the death of someone, to then have to go through this. Very upsetting.
Business response:
Hello ******, I am so very sorry about the experience you have had with our company. Our goal is to provide excellent service to all our customers, and I am so very sorry that we fell short on this one. I have issued you a 30% future discount code to be used within the next 6 months if you wish and also a 30% refund. You will receive 2 emails about the refund and the future discount code. Again, I apologize. I do hope that you will give ** another opportunity in the future to provide you with the excellent service you deserv... read more
Absolutely horrible.. flowers are dead and the arrangement is simply disgusting
I paid the $15 upcharge to make sure the delivery was there before 1pm local time. It got there at 4:47 pm. Have they reached out to me to refund the extra fee or apologize- No. So will not be using them again. Only give them 2 stars cause at least the flowers were pretty.
Business response:
Hello *****. I am so very sorry about the late delivery for the flowers sent to *****. I have refunded the early delivery fee of $15.00 and it will be available to you in **** business days or by 07/07/23. Our goal is to provide excellent service to our customers and I apologize that we fell short on yours. I do hope that you will give us another opportunity in the future to provide you with the excellent service you deserve. If this issue has been resolved to your satisfaction, we would love that feedback as well as an incr... read more
I paid the $15 upcharge to make sure the delivery was there before 1pm local time. It got there at 4:47 pm. Have they reached out to me to refund the extra fee or apologize- No. So will not be using them again. Only give them 2 stars cause at least the flowers were pretty.
Business response:
Hello *****. I am so very sorry about the late delivery for the flowers sent to *****. I have refunded the early delivery fee of $15.00 and it will be available to you in **** business days or by 07/07/23. Our goal is to provide excellent service to our customers and I apologize that we fell short on yours. I do hope that you will give us another opportunity in the future to provide you with the excellent service you deserve. If this issue has been resolved to your satisfaction, we would love that feedback as well as an incr... read more
Ordered flowers for my granddaughter who just got out of the hospital. They were supposed to be delivered today but they were not. I was not notified that they canceled my order because what I ordered wasn't available. I said if someone would've called me I could've chosen a different arrangement. They said it might take 10 days to get my $65 back and if I want to order something else I would have to give them another $65 or the price of another arrangement. Will never use them again.
Business response:
Hello *****,Please accept our sincerest apologies for the issues you have experienced with our service at Teleflora. . Our goal is to provide excellent service and we apologize that we fell short on this order. You should see a refund issued back to your original form of payment within **** business days or by 07/06/2023. If there is anything else, we can do please contact ** at **************. We appreciate you as a customer and we hope to hear back from you. Best regards,****** Teleflora
Teleflora has a 2.7 star rating with 2,302 reviews.
Teleflora is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.