Angie's Flowers's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Angie's Flowers

4.6
  • Florists
  • El Paso, TX

About this business

Consumer ServicesFlorists

Location details

1506 Lee Trevino Dr Ste A2, El Paso, TX, 79936, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 3:00 p.m.
Sun10:00 a.m. to 3:00 p.m.
4.61,740 reviews
Select a rating
Alicia M.'s profile image
Alicia M. 
rating
4 years ago

I ordered the Magnificent Life Spray flowers on Saturday, 4/9/2022 for my father's funeral mass. The flowers arrived 15 minutes late! They were supposed to deliver them to the front of the church, but since they were delivered late they had to leave them at the entrance door instead. Even though, the arrangement was beautiful it does not take away the fact that they were delivered late to a very important and significant family event. 

Business response:

Hello Alicia. We just wanted to reach out to you again and apologize for the delay in the delivery due to unforeseeable circumstances previously advised. We are glad to hear that our sales team responded to you quickly, and we greatly appreciate you giving us the opportunity to correct this mishap. We hope you accept the plant as a token of our appreciation. We appreciate your feedback as our goal is 100% customer satisfaction. Thank you." 

John G.'s profile image
John G. 
rating
4 years ago

Excuses, excuses, EXCUSES. That's what this place is about...after all this time I am beyond shocked that this place has stayed in business. With our current economy you would think that people would be rushing to make a buck...not these ladies. The current state of Angies flowers is miserable. Upon entering you will see a goofy looking blond women with glasses, she is beyond dreadful and oblivious to customer service or reality itself. If at any time you feel the urge to want to scream at her for being so irresponsible an... read more

Jose C.'s profile image
Jose C. 
rating
4 years ago

Ordered flowers 12/16. its 12/20 nothing has been delivered. they will push to pay express delivery for your order to be delivered. asked for a refund and the manager offered a voucher to come back to their horrible business. What makes you think I want to come back girl? Look at all the other reviews before spending your money here 

Business response:

Hello Jose, we appreciate you reaching out about your experience. Angie's Flowers always strives to make sure our customers are 100% satisfied. We understand your frustration Jose. However, when you placed your order online with the original delivery date 12/17/21, you had requested a delivery before 1:30pm on the special instructions. Although you did not select the express delivery option we offer for your convenience, we were attempting to accommodate your request. You called to advise their was a last minute change and t... read more

Amanda Z.'s profile image
Amanda Z. 
rating
5 years ago

I trusted them with the flowers for my wedding. I sent them the second picture to their email. They put these awful lime green leaves and then hot pink flowers in my bouquet. Maybe I could have double checked before hand, but nobody called me or asked any questions after I ordered it. Kind of ruined the mood.. but I got over it. Learn from my mistake. 

Mary P.'s profile image
Mary P. 
rating
6 years ago

I live in Virginia and ordered mom an arrangement for her birthday. She waited all day for it until it finally got delivered close to the delivery deadline. Customer service was not sympathetic at all when I called for an update. Paid $70 Dlls for this arrangement and it didn't even Include a single flower. 

Business response:

Thank you for bringing this to our attention, Mary. We sincerely apologize for the negative experience. We stand by our customer guarantee and we would definitely like to speak more with you to resolve this. Please give our customer service manager, Lyssette, a call at our main store number (915) 595-1122 so we can get to the bottom of this for you! 

Connie A.'s profile image
Connie A. 
rating
6 years ago

Ordered a corsage for baby shower, ordered grey and pink carnations(if possible) if not roses are fine. Got a 2 whilted pinkish flowers with a grey bow. I asked for two boutonniere for the father and son. whilted. $40 I had to go to the store and look for things to try and make it better. IF you order from here, lower your expetations. 

Phillip G.'s profile image
Phillip G. 
rating
6 years ago

Update: After reading the response from Erika, the business manager, to the original review I took the time to write a direct message that was never responded to. On top of that today I received the following email. The irony of receiving a thank you for order delivery that was never in fact completed just goes to show disorganized and poorly managed this business is run. 

Business response:

Hello Phillip, We certainly understand your frustrations in this matter. We were at capacity and as a result, we did not collect payment so the order was never in fact processed. We wish we could have continued to place every order that was placed through our website, however, we did not want to charge you for a service that we could not guarantee would be delivered on. We apologize for any inconveniences but we would be happy to provide you with a token of our appreciation. Please contact Julie at 915-595-1122 and she can ... read more

Karla R.'s profile image
Karla R. 
rating
6 years ago

I had a very bad experience. I live out of town and I order two flower arrangements to be delivered on Mother's Day. But for some reason I only got 1 arrangement on Saturday (Day that I didn't request) I called the flower shop on Lee Trevino and Julie answer me she was not polite and she didn't fix my order. She only says it was a really busy day and I am sorry you will get the other flowers tomorrow. But I paid to the to get it before 3 pm but it's already 5:45 pm and my mom still hasn't received the flowers. it's unbelie... read more

Business response:

Hello Karla, We are terribly sorry that only one of your orders arrived. Apparently, the driver who had your second order was a temporary driver that had car trouble during this route. We understand your frustration and your full refund for that order was processed promptly. We wanted to at least make sure your mom did not go without flowers this Mother's Day so we sent out a complimentary bouquet on behalf of Angie's Flowers for the inconvenience we might have caused. but unfortunately it was not accepted. We will still h... read more

Jorge E.'s profile image
Jorge E. 
rating
6 years ago

Uses an online order system that does not actually place orders. Was told on the phone I should have received a second email indicating the "order actually went through" nowhere on the first email did it say this. Why send an order confirmation of you won't actually fulfill the order. Don't use an online order system if you can't actually fulfill orders placed through it. 

Business response:

Hello Jorge, We completely understand the disappointment as we were unable to complete your transaction. We were at capacity and as a result we did not collect payment so the order was not processed. We wish we could have continued to place every order that was placed through our website, however, we did not want to charge you for a service that we could not guarantee would arrive. We apologize for the inconvenience but we would be happy to provide you with a token of appreciation if you would like to contact Julie at 915-59... read more

Frequently asked questions about Angie's Flowers

How is Angie's Flowers rated?

Angie's Flowers has a 4.6 star rating with 1,740 reviews. 

When is Angie's Flowers open?

Angie's Flowers is closed now. It will open at 10:00 a.m.