Angie's Flowers's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Angie's Flowers

4.6
  • Florists
  • El Paso, TX

About this business

Consumer ServicesFlorists

Location details

1506 Lee Trevino Dr Ste A2, El Paso, TX, 79936, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 3:00 p.m.
Sun10:00 a.m. to 3:00 p.m.
4.61,740 reviews
Select a rating
Brianna M.'s profile image
Brianna M. 
rating
2 years ago

I tried reaching out to them on so many occasions. They never got back to me. Even though they said they would. I can't trust their word on something as simple as a phone call. I will definitely not trust them with my wedding. 

Business response:

We are terribly sorry for the delay in getting back to you regarding your event. We deeply value each of our customers and strive to provide prompt and attentive service at all times. It's clear we fell short of that commitment in your case, and for that, I sincerely apologize. Please allow me to make it right. If you could kindly reach out and ask for Erika Pegueros, Iwe assure you that we will prioritize your needs and assist you immediately. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are dedicated to ensuring... read more

Evelyn E.'s profile image
Evelyn E. 
rating
2 years ago

My husband ordered flowers for me for Valentines Day. He even paid extra to get them delivered, and I didn't receive them until the day after. The arrangement I received was not the one he ordered, and to top it all off, the flowers I received were wilted and were already turning brown on the ends. I received a small arrangement instead of the one he paid for.I wouldn't recommend this business at all. We have tried to talk to their managers, and they don't want to help out. They steal and lie about their arrangements. The qu... read more

Business response:

Hello miss Evelyn, first we would like to apologize for the late delivery. That is on us and we would like to offer our deepest apologies for not getting it there on time. As for the incorrect and wilting arrangement I would also like to offer another apology and would kindly ask if you could please call our shop and ask for our manager Katie, she will gladly be ready to fix this for you. 

Cristian V.'s profile image
Cristian V. 
rating
2 years ago

The customer service here is nice. I placed an order for Valentine's Day with express delivery, hoping to get delivered by 3:00 PM. After consulting with two employees, who were very nice, they both informed me that my flowers were on the route to being delivered when I called in the afternoon. Now it is currently 7:00 P.M. with still no signs of flowers being delivered. It is a terrible feeling to not get your significant other flowers for Valentine's Day, but also being lied to by two separate employees. I was able to get ... read more

Dan W.'s profile image
Dan W. 
rating
3 years ago

Didn't deliver the flowers to my daughter on Valentines Day!! What type of shit business screws that up!! Soo disgusted with Angie's Flowers in El Paso, hope you go out of business soon so you don't F'up another daughters special day like V-day!!! 

Jose F.'s profile image
Jose F. 
rating
3 years ago

It's 5pm on Valentines Day 2023 and no flowers for my wife. I placed the order on February 1st to ensure a timely delivery. I called at noon to ask for status and was told " they are just being loaded in the truck". Really? At noon? And it was not true as they have not arrived. I guess I was lied to. I had ordered flowers for her birthday and although they were very nice, they were delivered a little late too. Hope they get here today so I can move on and use another flower shop for next occasion. I had a bad experience with... read more

Valerie F.'s profile image
Valerie F. 
rating
3 years ago

I ordered 2 arrangements for a funeral this week. I called in and paid extra to have the arrangements made larger than the standard size listed online. I was assured that they would be made larger so I paid $120 per arrangement vs the $89 price listed online. My credit card was charged immediately. The funeral was today. One arrangement was never delivered. The other arrangement was standard size. I called after the services and Brenda said she had to wait for Erika for any resolution. 

Business response:

Valerie, we appreciate very much that you allowed us to go over the order with you and after we sent you the photos that were taken by our delivery driver you were able to verify that both orders were delivered and even though our design team added the upgrade, we agreed in sending a beautiful plant to the family at no cost to compensate you for any inconvenience. Thank you for proving us your great feedback to help us provide the best service possible. Thank you. 

Francisco W.'s profile image
Francisco W. 
rating
4 years ago

i've been giving my business to this flower shop for 5 years most of which has been while I'm overseas buying arraingments over 100 dlls each time. and had small issues with delivery which most of the times were issues with delivery time if I said 10:00am the would deliver by 2:00 pm or need them delivered at 2:00pm and they would deliver at 8:00am so I never made a big deal about it, but this time they delivered what I assume are old flowers in 3 days the water was nasty and it smelled, also flowers started to loose their p... read more

Jose S.'s profile image
Jose S. 
rating
4 years ago

ORDER AT YOUR OWN DISCRETION - Our son ordered flowers and he instructed them to CALL BEFORE DELIVERY. We were out of town and the flowers were left at the entryway. Upon return 4 days later, the flowers were dead since we live in the desert. My son called the flower shop and they agreed to send a replacement arrangement - they sent us a consolation price arrangement that had 5 SUN FLOWERS WITH GREENS unlike the first one that had a variety of flowers. They could have given my son a full credit and save the day however the... read more

Brandon K.'s profile image
Brandon K. 
rating
4 years ago

I placed the order at 7 am online. Paid extra for the delivery before 12 am. They didn't deliver tell 2. Defeated the whole purpose of early early delivery. I was left down and will not use them again. 

Frequently asked questions about Angie's Flowers

How is Angie's Flowers rated?

Angie's Flowers has a 4.6 star rating with 1,740 reviews. 

When is Angie's Flowers open?

Angie's Flowers is closed now. It will open at 10:00 a.m.