Rose of Sharon Florist's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Rose of Sharon Florist

4.7
  • Flowers & Gifts
  • Tinton Falls, NJ

About this business

Consumer GoodsFlowers & Gifts

Location details

4057 Asbury Ave, Tinton Falls, NJ, 07753, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 3:00 p.m.
SunClosed
4.7242 reviews
Select a rating
Patrick M.'s profile image
Patrick M. 
rating
10 years ago

Jeff did a wonderful job on our wedding. Everything was perfect, the centerpieces, boutonnieres and wristlets as well as our wedding arch. Professional and helpful throughout the process. 

Mike C.'s profile image
Mike C. 
rating
10 years ago

Recently purchased a standing spray for my brother-in-law's memorial. I wanted to embed a personal memento into the piece and the florist worked with me to get it right. The arrangement was delivered on time and it was absolutely fabulous. Fantastic customer service and personal care. 

Dorothy A.'s profile image
Dorothy A. 
rating
10 years ago

I ordered center pieces for my daughter's Christening!! They were absolutely stunning!!! The people working in the shop are super friendly and accommodating!!! The gentleman that we dealt with was extremely helpful and knowledgeable!! I will definitely do business with them again!!! Great job!!!! 

Traci H.'s profile image
Traci H. 
rating
11 years ago

My experience with Rose Of Sharon Florist was Excellent. I wanted a Spray for my Grandmother's Funeral and Jeff made me feel comfortable. He assisted me in finding the perfect spray, and he was very professional. My family and I were very pleased. I will definitely use this Florist again, and I highly recommend this Florist to anyone. Thank you Jeff! 

Christina S.'s profile image
Christina S. 
rating
12 years ago

This place is more then just flowers!! From gift baskets to jewelry and everything in between! The quality is some of the best you'll find. The owner Jeff has amazing ideas for brides and a talent for creating elegant pieces. If you are looking for quality and creativeness this is the place to go. The fact that they are willing to work with you and your budget for any event is a plus. My budget wasn't big but he made it work the center pieces were beautiful and lasted for weeks!! 

M P.'s profile image
M P. 
rating
4 years ago

Terrible customer service. Owner told me to "stay in my lane" when I called unhappy about an arrangement I received. He also said to go ahead and dispute the credit card charge as "they get them all the time and always win". So be careful if you check the box to allow substitutions. I ordered a ceramic vase on website "to be treasured for years to come". What was sent was a cheap wicker basket. Owner was rude, condescending, and stubborn. 

Business response:

I’m sorry you were unhappy. When your wife called and spoke to my employee the first words she said were the arrangement is beautiful however she was unhappy about the container substitution. We checked back to the order and you selected substitutions permitted . We upgraded the arrangement size to meet the value. We explained to your wife the substitution policy as well as supply chain issues. At this point you took the phone from your wife and my employee heard her say “ she’s not arguing with me” you came to the phone agg... read more

Steven A.'s profile image
Steven A. 
rating
6 years ago

Jeff, you are a bold face lie. The response you provided on my review is NOT how our interaction went. I did not "threaten" you with a bad review. I did ask for a discount but that was more towards the beginning of our conversation. And yes, you did laugh in my face several times. You're acting a complete 180 on this response then you were on the phone. And I did not place my order after closing. I placed my order at 3:32pm. I had high hopes of this company delivering a special bouquet to a good friend of mine who just lost... read more

Business response:

I’m sorry you feel this way as stated above we would be happy to further discuss a solution for you. We will have to agree to disagree . I will state it again I did not laugh at you and would never ! I would be happy to discuss a way to resolve this if you would like to reach me please call the store . Thank you Hello, we seem to have a very different recollection of how this transpired. You placed an order on 9/9 after the store closed for the day . Upon opening on 9/10 I called the number you gave us and left a message ... read more

Diana E.'s profile image
Diana E. 
rating
6 years ago

If I could zero stars I would. I called because I was in a bind to send flowers to a friend. I used another florist for my original order and that order was cancelled. I was referred to Rose of Sharon Florist and needless to say I will never use them and will recommend to my NJ friends to not use them. Piss poor customer service. The first store person I spoke to was nice and went to check with their driver to see if the order could be delivered. Instead I was transferred to some one who basically said, couldn't help and wan... read more

LG P.'s profile image
LG P. 
rating
9 years ago

While I treasure The Craft of flower making and flowers, it was a bit absurd price that I was charged for five flowers with no additional greens, some plant food, and a clear wrap. The shop itself is very appealing and there are a small variety of flowers that the owner offers. The service is okay and it is accessibly located in a shopping center. I've used this shop before for a delivery Ann's had a similar experience for a "bouquet" I paid $50 for. Unfortunate.... 

Frequently asked questions about Rose of Sharon Florist

How is Rose of Sharon Florist rated?

Rose of Sharon Florist has a 4.7 star rating with 242 reviews. 

When is Rose of Sharon Florist open?

Rose of Sharon Florist is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.